Vil i ikke gøre mig en tjeneste tøser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

Melanie Bjerre

SP10 skriver:

hej.

Jeg er også gravid, og min sidste mens. første dag var lige som din d. 11/10. Har termin d.20/7 og er i dag 30+3.. Så din termin passer fint med d.18/07, da det jo sagtens kan svinge et par dage, med vores termin..

Ja den passer perfekt til den 18/7 men de har jo sat mig til den 29/7 på sygehuset, 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

SP10

Profilbillede for SP10
Melanie Bjerre skriver:

Ja den passer perfekt til den 18/7 men de har jo sat mig til den 29/7 på sygehuset, 

Hmm mærkeligt at forskellen er så stor på vores termin. Har du snakket med din læge om det?!

Anmeld

15. maj 2013

M&J87

Det har noget at gøre med hvornår man havde ægløsning i sin cyklus, og hvornår ægget satte sig fast. Så man kan sagtens blive rykket, de andre terminberegnere er ikke ligeså sikre som scanninger, da ikke alle kvinder har æl 14 dage inden mens. 1. dag.

Anmeld

15. maj 2013

Melanie Bjerre

M&J87 skriver:

Det har noget at gøre med hvornår man havde ægløsning i sin cyklus, og hvornår ægget satte sig fast. Så man kan sagtens blive rykket, de andre terminberegnere er ikke ligeså sikre som scanninger, da ikke alle kvinder har æl 14 dage inden mens. 1. dag.

Jeg har det på 14. Dagen, har brugt æl tests i flere måneder før jeg blev gravid

Anmeld

15. maj 2013

LRJ

du er nødt til at høre på det du får af vide på sygehuset, den termin der står udfor Nf  er den du skal gå efter

for min termin udfra sidste mens var den 29/3 og ved NF blev den rykket til 13/4 og jeg havde en cyklus på daværende tidspunkt på 28 dage

Anmeld

15. maj 2013

M&J87

Melanie Bjerre skriver:

Jeg har det på 14. Dagen, har brugt æl tests i flere måneder før jeg blev gravid

Aha, ja det kan jeg godt se så.

Anmeld

15. maj 2013

Melanie Bjerre

LRJ skriver:

du er nødt til at høre på det du får af vide på sygehuset, den termin der står udfor Nf  er den du skal gå efter

for min termin udfra sidste mens var den 29/3 og ved NF blev den rykket til 13/4 og jeg havde en cyklus på daværende tidspunkt på 28 dage

Så har du vel født, hvilken dag fødte du så?

Anmeld

15. maj 2013

Melanie Bjerre

SP10 skriver:

Hmm mærkeligt at forskellen er så stor på vores termin. Har du snakket med din læge om det?!

Nej ikke endnu, har en tid hos ham her imorgen, så må jeg lige se hvad han siger, skal først til jordemoder imorgen så skal også lige høre hendes mening

Anmeld

16. maj 2013

LRJ

Melanie Bjerre skriver:

Så har du vel født, hvilken dag fødte du så?

Fødte den 10.april 2010  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.