Vil i ikke gøre mig en tjeneste tøser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
18 svar
1 synes godt om
14. maj 2013

Melanie Bjerre

Heej skønne tøser 

Jeg er 29+1 idag, ifølge OUH, men alle termins beregnere siger termin den 18/7 istedet for den 29/7 og at jeg er 30+5 idag, min egen læge satte også min termin til at starte med til 18/7... Her kommer tjenesten: vil i ikke prøve at beregne min termin og skrive hvad i får den til? sidste mens første dag er 11/10-12 og cyklus på 28 og ægløsning 14, vil i prøve? Og kan sygehuset ha regnet forkert??

tak på forhånd  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Trekløver(:

Melanie Bjerre skriver:

Heej skønne tøser 

Jeg er 29+1 idag, ifølge OUH, men alle termins beregnere siger termin den 18/7 istedet for den 29/7 og at jeg er 30+5 idag, min egen læge satte også min termin til at starte med til 18/7... Her kommer tjenesten: vil i ikke prøve at beregne min termin og skrive hvad i får den til? sidste mens første dag er 11/10-12 og cyklus på 28 og ægløsning 14, vil i prøve? Og kan sygehuset ha regnet forkert??

tak på forhånd  

Din termin er jo den du fik ved nf?

Anmeld

14. maj 2013

Frk. Himmelblå

Melanie Bjerre skriver:

Heej skønne tøser 

tak på forhånd  

Er du ikke blevet skannet? Den termin man får oplyst ved nf-skanningen er nok den mest korrekte, man overhovedet kan få.

Det med cyklus og sidste mens første dag er bare vejledende. Ikke noget, som jeg fx kan bruge til noget, da jeg har meget lang og ikke regelmæssig cyklus. Men selvom man har regelmæssig cyklus, så er æl ofte +- et par dage OG man kan jo aldrig vide, hvor hurtige sædcellerne er heller.. Så nogle få dages usikkerhed er et grundvilkår.

Anmeld

14. maj 2013

Kief31