Børnefødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

Victoria2013

Pirat! Men jeg er også vild med pirater og har allerede store planer om at min kommende datter skal være pirat-prinsesse

... hvilket giver mig en idé om man ikke kunne kombinere de to temaer? Altså pirat-prinsesse-fødselsdag? Det kunne da være fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Trouble

Men du jo næsten nød til at finde ud hvad hun gerne vil have.
Hvad nu hvis hun virkelig gerne vil have noget og i laver noget andet?
Det er jo hendes dag

Den resiko er der jo altid. Hvad hvis vi spørg hende og hun siger pirat tema, og når vi så holder den pirattema så ombestemmer hun sig?

Jeg ser det lidt som at give en gave. Nogle gange er det ok bare at høre hvad de ønsker sig (3 valgmuligheder) og så give en af delene. Børn behøver ikke altid vide hvad de får, for det meste er det endda en bedre gave hvis de slet ikke regner med det.

Anmeld

14. maj 2013

Trouble

Kia2013 skriver:

Pirat! Men jeg er også vild med pirater og har allerede store planer om at min kommende datter skal være pirat-prinsesse

... hvilket giver mig en idé om man ikke kunne kombinere de to temaer? Altså pirat-prinsesse-fødselsdag? Det kunne da være fedt

Super fedt, vi klæder alle drengene som kommer ud i pirat prinsesse kjoler

Anmeld

14. maj 2013

Victoria2013

Trouble skriver:

Super fedt, vi klæder alle drengene som kommer ud i pirat prinsesse kjoler

Eller drengene kan være prinsesser og pigerne pirater 

Jeg er helt sikker på man godt kan kombinere de to koncepter... det må jeg tænke nærmere over når min pige er født og endelig en dag stor nok til at holde 'rigtig fødselsdag'

Anmeld

14. maj 2013

M (:

Trouble skriver:

Min datter fylder 5 år i morgen og min mand og jeg havde tænkt at holde en rigtig dejlig fødselsdag for hende som hun sent glemmer

Hendes storebror holdte en piratfødselsdag på sin 5 års fødelsdag sidste år som min datter da har snakket en hel del om hun også ville have.. men skal vi lave en anderledes fest for hende, bare så hun kan opleve begge? for hun var trods alt med til sin storebrors fødselsdag. Vi har snakket om piratfest, bondegårdsfest, malerfest (børn elsker at male)

Hvis nogen har aldre forslag er man også velkommen

Jeg husker tydeligt en monster-fest! Og ja, fødselaren var en pige..

Anmeld

14. maj 2013

Mother-love

Trouble skriver:

Min datter fylder 5 år i morgen og min mand og jeg havde tænkt at holde en rigtig dejlig fødselsdag for hende som hun sent glemmer

Hendes storebror holdte en piratfødselsdag på sin 5 års fødelsdag sidste år som min datter da har snakket en hel del om hun også ville have.. men skal vi lave en anderledes fest for hende, bare så hun kan opleve begge? for hun var trods alt med til sin storebrors fødselsdag. Vi har snakket om piratfest, bondegårdsfest, malerfest (børn elsker at male)

Hvis nogen har aldre forslag er man også velkommen

Jeg synes ikke i skal holde noget med pirat. Jeg tror grunden til hun husker den og også vil have den er fordi hun synes den var fantastisk og er jeg ret sikker på at når i holder en ligeså speciel fødselsdag vil hun elske den ligeså højt.

Jg har stemt bondegårdstema

Anmeld

14. maj 2013

EnGodMor

Jeg hopper på den med pirat og skattejagt

det er   noget som er sjovt, når man er flere om det, og noget man ikke lige laver hverdag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.