Børnefødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal vi holde for vores datter?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.816 visninger
16 svar
21 synes godt om
14. maj 2013

Trouble

Min datter fylder 5 år i morgen og min mand og jeg havde tænkt at holde en rigtig dejlig fødselsdag for hende som hun sent glemmer

Hendes storebror holdte en piratfødselsdag på sin 5 års fødelsdag sidste år som min datter da har snakket en hel del om hun også ville have.. men skal vi lave en anderledes fest for hende, bare så hun kan opleve begge? for hun var trods alt med til sin storebrors fødselsdag. Vi har snakket om piratfest, bondegårdsfest, malerfest (børn elsker at male)

Hvis nogen har aldre forslag er man også velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

emsaroto

Jeg har ALTID været mega fan af skattejagt

Så jeg har valgt pirattema  

Anmeld

14. maj 2013

LR85

Trouble skriver:

Min datter fylder 5 år i morgen og min mand og jeg havde tænkt at holde en rigtig dejlig fødselsdag for hende som hun sent glemmer

Hendes storebror holdte en piratfødselsdag på sin 5 års fødelsdag sidste år som min datter da har snakket en hel del om hun også ville have.. men skal vi lave en anderledes fest for hende, bare så hun kan opleve begge? for hun var trods alt med til sin storebrors fødselsdag. Vi har snakket om piratfest, bondegårdsfest, malerfest (børn elsker at male)

Synes i skal lægge forslagende frem for jeres datter og høre hvad HUN vil. 

Anmeld

14. maj 2013

lycly

LR85 skriver:

Enig, synes også I skal spørge hende. Måske har hun en meget klar mening om hvad hun vil

Anmeld

14. maj 2013

TNBC

Trouble skriver:

Spørg hende.
Hvad nu hvis i nu laver en malerfest og hun så heller ville have en piratfest?? Det kan jo også være hun vil have noget helt andet.

Anmeld

14. maj 2013

Trouble

LR85 skriver:

Nu er det sådan at vi helst ikke vil spørge hende for meget, eftersom det skal være en overraskelse

Anmeld

14. maj 2013

Trouble

Hun ved vi vil holder noget men ikke hvad eller hvor meget og vi holder som sagt temaet skjult indtil den store dag

Anmeld

14. maj 2013

MorDk

Har stemt blankt. Hvad med PRINSESSE tema?

Anmeld

14. maj 2013

TNBC

Trouble skriver:

Hun ved vi vil holder noget men ikke hvad eller hvor meget og vi holder som sagt temaet skjult indtil den store dag

Men du jo næsten nød til at finde ud hvad hun gerne vil have.
Hvad nu hvis hun virkelig gerne vil have noget og i laver noget andet?
Det er jo hendes dag

Anmeld

14. maj 2013

khaleesi

Helt klart pirat! det er både sjovt og hyggeligt med skattejagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.