afhængig af at få børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Ja... tror jeg er afhængig af at få børn..
Vil utrolig gerne have en stor familie, elsker at der er gang i huset og elsker mine 2 unger.
Min første var et MEGET nemt barn, nr 2 har været lidt mere krævende men stadig kan jeg næsten slet ikke vente med at komme i gang med nr. 3.
Nr 2 er kun 6 måneder, så holder mig i skindet lidt endnu selvom det er svææææært

Andre der har det som mig?

Jeg kunne også nemt få en ordentlig børneflok, men den er manden desværre ikke med på, han sætter en stopper ved nr. 3 (som vi venter nu)

Der er så også kun 10,5 måned mellem nr. 1 og 2, så ja - jeg kunne også blive ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Trouble

Anonym skriver:

Vil også gerne have 5 stykker
Synes du det var hårdt at gå fra 2 til 3 børn?

Nej, bestemt ikke Jeg har så også super meget overskud og 'nemme' børn, men synes ikke det er hårdt. Venner hjælper også en hel del med at passe de små og holde huset rent eftersom mig og min mand er under uddannelse. Tror det bliver hårdt med nr.4, ved ikke endnu

Anmeld

14. maj 2013

Kløver

Uh været skruk læææænge og vi starter i behandling på tirsdag, og vores er knap 28 mdr og 13 mdr

Dog bliver det min sidste graviditet pga ssf, ks osv og mine unger har ikke været de nemmeste blev der tvillinger ville jeg også acceptere det

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Jeg kunne også nemt få en ordentlig børneflok, men den er manden desværre ikke med på, han sætter en stopper ved nr. 3 (som vi venter nu)

Der er så også kun 10,5 måned mellem nr. 1 og 2, så ja - jeg kunne også blive ved

Var det hårdt at få dem så tæt?
Her er manden med på en masse børn, heldigvis

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

Trouble skriver:

Nej, bestemt ikke Jeg har så også super meget overskud og 'nemme' børn, men synes ikke det er hårdt. Venner hjælper også en hel del med at passe de små og holde huset rent eftersom mig og min mand er under uddannelse. Tror det bliver hårdt med nr.4, ved ikke endnu

Det lyder jo dejligt

Anmeld

15. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Uh været skruk læææænge og vi starter i behandling på tirsdag, og vores er knap 28 mdr og 13 mdr

Dog bliver det min sidste graviditet pga ssf, ks osv og mine unger har ikke været de nemmeste blev der tvillinger ville jeg også acceptere det

Uh, held og lykke med det

Anmeld

15. maj 2013

baby012

Du er bestemt ikke alene  

har en søn på tre måneder og en datter på knap 16 måneder  

stod det til mig kunne jeg godt gå igang med nummer tre nu  

meen, må nok hellere lige vente lidt   

Anmeld

15. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

Uh, held og lykke med det

Tak havde det ikke været for div. Ville jeg ger ha haft 5-6-7 stk ;-) du er ikke ene

Anmeld

15. maj 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Var det hårdt at få dem så tæt?
Her er manden med på en masse børn, heldigvis

Ja, det var det - men jeg gjorde det gerne igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.