Jeg elsker mine børn, og kan snildt kapere en stor børneflok, men men men, der er 4,5 år mellem min første og anden, simpelhen fordi jeg var så forelsket i mit barn at jeg slet ikke kunne forstille mig at skulle fokusere på andre end hende. Så fik jeg nummer to, som jeg selvfølgelig også elsker over alt på jorden, men igen nej jeg ville bruge alt min energi på de to, 4 år efter blev jeg gravid igen, men fik en abort pga sygdom, og atter 4 år efter er jeg blevet gravid igen.
Nu er jeg klar til et mere, men ikke før, vi har sammenlagt 4 i alt, jeg har to min mand har to, der er også 4 år imellem dem af hans.
Så nej kan slet ikke følge den der skruk man føler lige efter man har fået, nok fordi jeg var så væk i det afkom jeg lige havde fået. Men jeg kender rigtigt mange der havde det sådan, mange der savnet maven , og der er vi så forskellige heldigvis. Arbejder sammen med en sød pige som venter nummer 4 og den ældste af hendes er yngre end min den yngste, hun vil også have dem tæt på og ja hun kom så også 10 år senere igang end mig. Synes det er dejligt med mangfoldighed, intet er forkert eller rigtigt
Anmeld