hvor køber i juniordyne henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

FruJacobsen

Vi har købt en silkedyne fra Bilka, men ved faktisk ikke, om de har dem mere...det var virkelig et kup og vores søn sover så fantastisk med den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Tulipan

Så en gang i Rabatten eller lignende på DR at man ka klippe en voksendyne 2 eller 4 dele efter hvor stor man vil ha det. man skal bare sy på hver side af der hvor man vil klippe inden man klipper. Så hvis du har en voksendyne til overs ka du få det gratis

Anmeld

14. maj 2013

Maja88

bilka

Anmeld

14. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Sidst jeg var derinde kostede de 500 kr.... Det er ret dyrt synes jeg....

De har altså flere forskellig prisklasser. Prøv at kigge på deres hjemmeside, der kan du se dem alle sammen.  Man kan få nogle helt billige til 200 til de dyreste til ca 900. Den vi har har kostet 400. 

Anmeld

14. maj 2013

Mettefpigen

engodmor skriver:

De har os en til 199 ved jeg. Jeg har givet 499 for den mine børn har men det er fordi jeg syntes bedst om kvaliteten med fyldet i den

Min den store fik sin junior dyne da han var 6 måneder ca og han har den stadig og er 3 år nu. Syntes den er god

De havde de ikk de gange jeg har været derinde... Jaa har desværre bare ikk lige de store penge til en.....

Anmeld

14. maj 2013

Mettefpigen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

JJaJad

De har altså flere forskellig prisklasser. Prøv at kigge på deres hjemmeside, der kan du se dem alle sammen.  Man kan få nogle helt billige til 200 til de dyreste til ca 900. Den vi har har kostet 400. 

Jaa det må jeg.... For da jeg var derinde da de kun nogle til ca 500 kr....

Anmeld

14. maj 2013

Mettefpigen

Anonym23 skriver:

JJaJaSå en gang i Rabatten eller lignende på DR at man ka klippe en voksendyne 2 eller 4 dele efter hvor stor man vil ha det. man skal bare sy på hver side af der hvor man vil klippe inden man klipper. Så hvis du har en voksendyne til overs ka du få det gratis

Jaa det snakkede min mor også om :-) hun har lige købt nye dyner så kunne da være at jeg skulle gøre det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.