hvor køber i juniordyne henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
16 svar
8 synes godt om
14. maj 2013

Mettefpigen

Jaa hvor købte i jeres juniordyne henne? Synes ikk det er mange steder jeg kan finde dem også er de vildt dyre.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

khaleesi

Mettefpigen skriver:

Jaa hvor købte i jeres juniordyne henne? Synes ikk det er mange steder jeg kan finde dem også er de vildt dyre.....

Vi købte vores Online. Men det er Temprakon, så de er ret dyre.

Men jeg ved at Bilka, føtex mm. har tit rigtig billige juniordyner  nogle gange har Bilka i hvert fald tilbud på dyner til børn og så kan du vidst få en juniordyne for omkring de 150 kroner.

Anmeld

14. maj 2013

Mettefpigen

khaleesi skriver:

Vi købte vores Online. Men det er Temprakon, så de er ret dyre.

Men jeg ved at Bilka, føtex mm. har tit rigtig billige juniordyner  nogle gange har Bilka i hvert fald tilbud på dyner til børn og så kan du vidst få en juniordyne for omkring de 150 kroner.

Taak :-) de steder hvor jeg har set dem koster de omkring 500 kr... Det er bare ikk lige de penge jeg har når jeg skal flytte her d 1 :-S

Anmeld

14. maj 2013

lycly

I Føtex De er af høj kvalitet og allergi venlige Og koster vist max 400 kroner

Anmeld

14. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Vores dyner til sønnike er alle købt i Jysk. De er allergivenlige og oeko-tex mærkede,  og har en ret god kvalitet til prisen 

Anmeld

14. maj 2013

EnGodMor

Jysken. Har absolut intet og klage over.

Anmeld

14. maj 2013

Mettefpigen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vores dyner til sønnike er alle købt i Jysk. De er allergivenlige og oeko-tex mærkede,  og har en ret god kvalitet til prisen 

Sidst jeg var derinde kostede de 500 kr.... Det er ret dyrt synes jeg....

Anmeld

14. maj 2013

Mettefpigen

engodmor skriver:

Jysken. Har absolut intet og klage over.

Sidst jeg var derinde kostede de bare 500 kr....

Anmeld

14. maj 2013

K&S

Mettefpigen skriver:

Anton har denne fra Jysk:

http://jysk.dk/sovevaerelse/dyner/baby-junior/juniordyner/dyne-jun-500g-hoie-allergo-100x140

Anmeld

14. maj 2013

EnGodMor

Sidst jeg var derinde kostede de bare 500 kr....

De har os en til 199 ved jeg. Jeg har givet 499 for den mine børn har men det er fordi jeg syntes bedst om kvaliteten med fyldet i den

Min den store fik sin junior dyne da han var 6 måneder ca og han har den stadig og er 3 år nu. Syntes den er god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.