Manden vil have kønnet at vide. Jeg vil ikke.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

helle85

Anonym skriver:

Nu er det ikke fordi jeg er gravid endnu men manden min og jeg kom til at snakke her til aften om nummer 2. Vi har i forvejen en pige på 19 mdr
Hun skal en dag være storesøster og snakken faldt på hvorvidt vi næste gang vil vide hvilket køn det bliver. Vi fik med vores pige ikke noget at vide da vi begge ønskede det som en overraskelse.
Men næste gang vil manden gerne have det at vide ved skanning. Men jeg vil ikke. Hvad pokker gør vi så?? Er der nogen der har været ude for det samme og hvad gjorde I?
Jeg fik aks. og manden fortalte mig at grundet chokket over det aks. så fik han ikke den der "NEEEJJJJ....det blev en pige " følelse. Altså han var så chokket og fyldt op med følelser at han ikke rigtig kunne glæde sig. Og det er nok det der sidder lidt i ham endnu og at det er derfor han vil have kønnet at vide næste gang.

Hvad gør vi til den tid??

da jeg ventede lucas (den første) der ville min mand også vide det, så det fik han lov til, jeg krævede bare at det skulle værer en 3d skanning da jeg så ville være 100 % sikker på at det var det køn som vi fik afvide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Er der mulighed for at din mand kan få det af vide og holde mund overfor dig?

Jo, men er det ikke for mærkeligt?

Anmeld

14. maj 2013

Amagerpigen82

Vi var i samme situation - bare med den første.

Jeg lod min kæreste få sin vilje og vi fik kønnet at vide. Selvom jeg MEGET gerne var fri. Men jeg synes vi kvinder er så meget foran ift. graviditet og fødsel at hvis det gjorde han følte større tilknytning/bedre kunne forestille sig det var det klart det værd. Men håber stadig jeg kan overtale ham til ikke at vide det næste gang

Anmeld

14. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Jo, men er det ikke for mærkeligt?

Det synes jeg da ikke. Det er en win/win.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.