Virkelig dårlig til kost!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

emsaroto

Anonym skriver:

Nej, det er nok ik det værste, der er da salat i

Det var nok en go idé, måske jeg skulle forbi en frugthandler på vejen hjem idag, tak

Og jeg må se hva jeg kan gøre med Pepsien, den er bare blevet SÅ go en "ven", bom bom......

Jeg har adrig forstået det med sodavand Jeg køber det ALDRIG, og jeg bryder mig slet ikke om det. 

man får en klam ru halløj på tænderne, og man bøvser af alt den brus .. det er også dyrt i forhold til mit yndlingsdrikke, vand 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Jeg har adrig forstået det med sodavand Jeg køber det ALDRIG, og jeg bryder mig slet ikke om det. 

man får en klam ru halløj på tænderne, og man bøvser af alt den brus .. det er også dyrt i forhold til mit yndlingsdrikke, vand 

Åh gid jeg havde det som dig, jeg elsker sodavand, dog kun Pepsi max, alt andet gider jeg ikke...

Anmeld

14. maj 2013

emsaroto

Anonym skriver:

Åh gid jeg havde det som dig, jeg elsker sodavand, dog kun Pepsi max, alt andet gider jeg ikke...

Jeg tror det er noget med vane dannelse  

Jeg har aldrig rigtig drukket sodavand, og aldrig rigtig begyndt på det. Så det er faktisk kun hvis jeg er ude og spise at jeg godt lige kan tage en sodavand, men for det meste bestiller jeg vand  

Anmeld

14. maj 2013

Team Putte

Anonym skriver:

prøv at have nogle flasker vand stående i køleskabet.. Det har vi og så er der ingen undskyldning for at det er nemmere at tage en sodavand fremfor at skulle finde et glas, vente på koldt vand, fylde glasset og vaske det op efter brug.. Her snupper vi mange flasker vand dagligt og når den er tom fylder vi den og sætter den bag i rækken det lyder af lidt men det hjælper at det er tilgængeligt på samme måde som en dåse sodavand

Anmeld

14. maj 2013

AnthonsMor

**Ønskebabyen skriver:

Aaaah, en enkel pepsi max i ny og næ skader vist ikke? Jeg ved godt TS skriver at hun drikker for meget af det, og at det nok er mere end en om dagen så, men ligefrem at skriver man IKKE må drikke det??

Jeg fik af vide af min læge og jm at alle light produkter er bandlyst når man er gravid fordi der er stoffer i som er møg dårlige for baby..
Så skriver det kun fordi det er den besked jeg har fået fra fagfolk..

Anmeld

14. maj 2013

**Ønskebabyen

Martsbaby skriver:

Jeg fik af vide af min læge og jm at alle light produkter er bandlyst når man er gravid fordi der er stoffer i som er møg dårlige for baby..

Det er også super fint du skriver det Jeg tvivler bare på at det kan skade hvis man drikker en light sodavang om måneden..

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Min Jm sagde at man "måtte" drikke det, svarede til 3 kopper kaffe om dagen...

Anmeld

14. maj 2013

AnthonsMor

**Ønskebabyen skriver:

Det er også super fint du skriver det Jeg tvivler bare på at det kan skade hvis man drikker en light sodavang om måneden..

Hvad ved jeg jeg skar ned i indtaget og købte så alm. Cola eller andet sodavand i stedet for og nu efter jeg har født er jeg så gået tilbage til light produkter for det meste

Anmeld

14. maj 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Min Jm sagde at man "måtte" drikke det, svarede til 3 kopper kaffe om dagen...

Jeg tænker også at forskellige læger/jm forskellige ideer og erfaringer

Anmeld

14. maj 2013

Frk. Himmelblå

Martsbaby skriver:

Har jeg faktisk også hørt, men det er ikke noget, som er en officiel retningslinje (endnu).

Jeg har det sådan, at hvor jeg før godt kunne drikke light sodavand indeholdende aspartam, så har jeg SÅ svært ved at drikke det nu, hvor jeg er gravid. De der billeder af kræftsvulster næret af det giftige aspartam harmonerer bare ikke med mine forestillinger om et sundt foster.

OG så er jeg glad for kaffe og vil gerne have lov at drikke en kop om dagen, - så dutter det ikke, at jeg bruger min koffein-ration på cola jo... Light eller ikke-light..

Så er enig med dig. Men er ikke religiøs omkring det, men det er bestemt noget, jeg synes, man bør overveje grundigt som gravid (og i det hele taget)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.