Virkelig dårlig til kost!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
22 svar
4 synes godt om
13. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg er i uge 18 og er virkelig dårlig til det med kost og generelt at spise

Jeg spiser ikke morgenmad, så jeg får først noget at spise eller drikke på den anden side af middag, ofte en sandwich med kyl og bacon.
Jeg har ikke spist rugbrød i over 10 år og savner det bestemt ikke, så mellemspiser jeg lidt om eftermiddagen (usundt) også aftensmad (som er sund mht til grøntsager m.m. da min familie jo også skal have)

Også drikker jeg for meget pepsi max

Hvornår er mad sundt? Og hvad er sund mad?

Den eneste gode nyhed er da at jeg hverken drikker eller ryger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg spiser ikke morgenmad, så jeg får først noget at spise eller drikke på den anden side af middag, ofte en sandwich med kyl og bacon.
Jeg har ikke spist rugbrød i over 10 år og savner det bestemt ikke, så mellemspiser jeg lidt om eftermiddagen (usundt) også aftensmad (som er sund mht til grøntsager m.m. da min familie jo også skal have)

Er du gravid? Så må du i hvert fald ikke drikke pepsi max..
Ellers vil jeg råde dig til at spise morgenmad i hvert fald.. Det kræver mange kræfter og meget energi at være gravid - jeg skulle spise hver 3. time for at kunne stå oprejst på mit job.. om det så var et måltid eller bare en banan/æble var egentlig lige meget - men nødvendigt var det!

Anmeld

14. maj 2013

**Ønskebabyen

Martsbaby skriver:

Er du gravid? Så må du i hvert fald ikke drikke pepsi max..
Ellers vil jeg råde dig til at spise morgenmad i hvert fald.. Det kræver mange kræfter og meget energi at være gravid - jeg skulle spise hver 3. time for at kunne stå oprejst på mit job.. om det så var et måltid eller bare en banan/æble var egentlig lige meget - men nødvendigt var det!

Aaaah, en enkel pepsi max i ny og næ skader vist ikke? Jeg ved godt TS skriver at hun drikker for meget af det, og at det nok er mere end en om dagen så, men ligefrem at skriver man IKKE må drikke det??

Anmeld

14. maj 2013

emsaroto

Anonym skriver:

Jamen er det fordi du er meget kræsen, eller er du bare generelt dårlig til at fylde dig med gode ting? 

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Jamen er det fordi du er meget kræsen, eller er du bare generelt dårlig til at fylde dig med gode ting? 

Jeg er bare generelt dårlig til at spise og er blevet enorm dygtig til at ignorere min sult

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Aaaah, en enkel pepsi max i ny og næ skader vist ikke? Jeg ved godt TS skriver at hun drikker for meget af det, og at det nok er mere end en om dagen så, men ligefrem at skriver man IKKE må drikke det??

Drikker en 2-4 dåser dagligt

Ved godt der er mange der drikker meget mere, men det er stadig for meget

Anmeld

14. maj 2013

emsaroto

Anonym skriver:

Jeg er bare generelt dårlig til at spise og er blevet enorm dygtig til at ignorere min sult

Ikke så godt  

Jeg synes også du skal starte med noget morgenmad. Bare vænne dig til at spise en lille skål müsli, så bliver den automatisk større og større ..

Mellemmåltider i form af frugt, grønt og nødder .. Også hvis du ikke bryder dig om rugbrød, så bare spis noget grov brød med noget salat og kød i. Det mætter mere, og kan måske gøre at du så ikke behøver spiser så meget af gangen. 

Men skift din pepsi ud med vand bare drop og køb dem hehe
overvej lige hvor mange penge man kan spare .. og samtidig er bedre for dit helbred  

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Ikke så godt  

Jeg synes også du skal starte med noget morgenmad. Bare vænne dig til at spise en lille skål müsli, så bliver den automatisk større og større ..

Mellemmåltider i form af frugt, grønt og nødder .. Også hvis du ikke bryder dig om rugbrød, så bare spis noget grov brød med noget salat og kød i. Det mætter mere, og kan måske gøre at du så ikke behøver spiser så meget af gangen. 

Men skift din pepsi ud med vand bare drop og køb dem hehe
overvej lige hvor mange penge man kan spare .. og samtidig er bedre for dit helbred  

Jeg kan bare slet ikke få noget ned om morgen, min dag starter mellem 05 - 06 og jeg spiser/drikker først tidligst kl 12, når jeg skal ha middagsmad

Jeg er dog begyndt at skifte det lyse sandwick brød ud med noget groft græskar brød, men det er stadig en kylling bacon sandwich der ryger ned....

Anmeld

14. maj 2013

emsaroto

Anonym skriver:

Jeg kan bare slet ikke få noget ned om morgen, min dag starter mellem 05 - 06 og jeg spiser/drikker først tidligst kl 12, når jeg skal ha middagsmad

Jeg er dog begyndt at skifte det lyse sandwick brød ud med noget groft græskar brød, men det er stadig en kylling bacon sandwich der ryger ned....

Kylling og bacon er vel ikke det værste? 

Nogen gange giver billeder af god mad, mig lyst til det Måske det også kan hjælpe dig?

måske du bare skal prøve med en banan til at starte med? Altså der om morgenen. 

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Kylling og bacon er vel ikke det værste? 

Nogen gange giver billeder af god mad, mig lyst til det Måske det også kan hjælpe dig?

måske du bare skal prøve med en banan til at starte med? Altså der om morgenen. 

Nej, det er nok ik det værste, der er da salat i

Det var nok en go idé, måske jeg skulle forbi en frugthandler på vejen hjem idag, tak

Og jeg må se hva jeg kan gøre med Pepsien, den er bare blevet SÅ go en "ven", bom bom......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.