Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: SMUK mave og stort tillykke med den lille prins inde i maven
SMUK mave og stort tillykke med den lille prins inde i maven
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: billedet er taget i morges, inden vores køns scanningen som viser en skøn lille baby dreng
billedet er taget i morges, inden vores køns scanningen som viser en skøn lille baby dreng
Du er altså bare SÅ fiiiiiiiinn...
Lækker babyhule
Putomanen skriver: Hvor er du bare blevet flot gravid Den mave er jeg død misundelig på Tillykke med at I skal have en dreng, så kan det være at I får jer en rigtig krudtugle
Hvor er du bare blevet flot gravid Den mave er jeg død misundelig på Tillykke med at I skal have en dreng, så kan det være at I får jer en rigtig krudtugle
ønskebarn74 skriver: Du er altså bare SÅ fiiiiiiiinn...
khaleesi skriver: Lækker babyhule
BigHope13 skriver: tusind tak bare vent om ikke så længe så begynder maven din også at bule og få en skøn facon, det krydser jeg ihvertfald inderligt fingre forHehe ja tror du har ret, han var en bandit at få scannet så vi venter bestemt en mini udgave af faderen
tusind tak bare vent om ikke så længe så begynder maven din også at bule og få en skøn facon, det krydser jeg ihvertfald inderligt fingre forHehe ja tror du har ret, han var en bandit at få scannet så vi venter bestemt en mini udgave af faderen
Fineste mave! Og tillykke med drengen!
emmaemilie skriver: Fineste mave! Og tillykke med drengen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128