Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: billedet er taget i morges, inden vores køns scanningen som viser en skøn lille baby dreng
billedet er taget i morges, inden vores køns scanningen som viser en skøn lille baby dreng
Sikke du vokser!!! Og EN DRENG Stort tillykke med det!!
dukke skriver: Sikke en fin babyhule og hvor dejligt i har fået af vide at i skal ha en dreng
Sikke en fin babyhule og hvor dejligt i har fået af vide at i skal ha en dreng
emmagirl skriver: Sikke du vokser!!! Og EN DRENG Stort tillykke med det!!
BigHope13 skriver: ja tak synes også det lidt for galt efterhånden, håber snart den går lidt i stå ellers bliver jeg jo en kæmpe elefantja en skøn lille dreng det jo helt fantastisk
ja tak synes også det lidt for galt efterhånden, håber snart den går lidt i stå ellers bliver jeg jo en kæmpe elefantja en skøn lille dreng det jo helt fantastisk
Neeej, ingen gravide er elefanter - synes det er så smukt at være gravid!
Har I så været ude og købe en masse drengeting nu?
emmagirl skriver: Neeej, ingen gravide er elefanter - synes det er så smukt at være gravid! Har I så været ude og købe en masse drengeting nu?
SMUK mave og stort tillykke med den lille prins inde i maven
BigHope13 skriver: Hehe Ja fik købt lidt efter scanningen, lidt farvede stofbleer, en pakke med 10 savlesmæker og nogle bodyer. Min søster købte et bade slag og min mor købte et natdragt
Hehe Ja fik købt lidt efter scanningen, lidt farvede stofbleer, en pakke med 10 savlesmæker og nogle bodyer. Min søster købte et bade slag og min mor købte et natdragt
Hvor fiiint Hvor købte du savlesmække henne i 10-pak? Jeg mangler nemlig!!
emmagirl skriver: Hvor fiiint Hvor købte du savlesmække henne i 10-pak? Jeg mangler nemlig!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128