Hænge boobs -årsag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

L&V

Anonym skriver:

Hvad kommer hænge boobs af?

Graviditeten, eller amning?

Jeg vil sige graviditeten man danner jo ekstra fedt depoter til amning osv og mine er da ret frodige nu i forhold til hva de er når jeg ikke er gravid så når graviditet, fedt, vand og mælk er væk ja så er brysterne os mere eller mindre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Malene84

Tauf skriver:

Jeg havde dem inden:-)

heheheh... du har lige givet mig det største smil i dag 

Anmeld

13. maj 2013

ano14316

Jeg er så glad for mine bryster efter graviditet og amning.. bevares de hænger da.. men inden havde jeg sådan nogen små teenage buler, jeg kunne lgie fylde en lille B-skål.. Nu har jeg fået "voksen" bryster i en DD

Anmeld

13. maj 2013

MyLove E

Malene84 skriver:

heheheh... du har lige givet mig det største smil i dag 

Er da glad for mine hænge PATTER (sagt på godt jysk) give smil og glæde

Anmeld

13. maj 2013

Maja88

Tauf skriver:

Haha også mig

Anmeld

13. maj 2013

Kofoed.

Det kommer også an på størrelsen. Mine var en DD/E skål inden graviditeten og de hang nærmest fra dag 1 (altså da jeg fik dem). I dag er de størrelse G/H og hænger lige så meget som før, måske lidt mindre endda, til genglæd er de blevet super fyldige. Jeg har ikke ammet i 1½ år

Anmeld

13. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Tauf skriver:

Også jeg - men de blev nu længere og længere for hver gang 

Anmeld

13. maj 2013

Elgaard73

Som en anden skriver, så tror jeg også at det ofte kommer an på størrelsen på dem... Jeg har altid haft ret små bryster,( en B-skål, kan måske på en rigtig god dag, få dem til at ligne en C-skål) og fik faktisk ikke voldsomt størrer bryster i løbet af graviditeten.

Jeg ammede i over et år ( fuldamning i de første 6 måneder og derefter kun natamning) og mine bryster hænger ikke meget mere end før graviditeten... Og tænker at det er fordi at de er små... 

Og så tænker jeg at den smule de alligevel hænger, er pågrund af at jeg ikke ligefrem er nogen vårhare mere. At de ville have set sådan her ud, med eller uden graviditet.

Og så har gener måske også noget at sige...

Anmeld

13. maj 2013

modesty

Tja, der er jo nogle der får hængebryster nærmest så snart deres bryster er udviklede. Husker de første tre piger fra min folkeskole der havde hængebryster inden vi gik ud af 9. og endnu flere i gymnasiet...

Jeg har ammet min søn i et år og har ikke fået hængebryster. De er måske en anelse fladere end før, men det er minimalt. Jeg har en B-skål (selvom jeg aldrig bruger BH). De blev heller ikke særlig meget større da jeg ammede.

Jeg forestiller mig at der er nogen der har stærkere væv end andre, og så er det klart at størrelsen også gør noget, i forhold til tyngdekraften.

Men det er graviditeten og ikke amningen der spiller ind, i den periode af livet. 

Anmeld

13. maj 2013

aarhusmor

Jeg tror led og muskler bliver slappere når man er gravid. Det er også derfor mange får bækkenløsning.

Ydermere er brysterne tunge og mange tager på.

Jeg tror ikke det er amningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.