Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad kommer hænge boobs af?Graviditeten, eller amning?
Hvad kommer hænge boobs af?Graviditeten, eller amning?
det kommer vel af der kommer mælk i brysterne... fedtvævet og kirtlerne udvikler sig og bliver større og brysterne tunge..
ej det er mit gæt
Mælken løb til og der var rigtig meget, forsøgte at amme nogle dage og fik ammestoppiller. Det gjorde at mine hænger og der er bare ikke noget fylde i dem længere Det havde jeg ikke regnet med når nu jeg ikke har ammet. Så det er pga mælken
Maja88 skriver: det kommer vel af der kommer mælk i brysterne... fedtvævet og kirtlerne udvikler sig og bliver større og brysterne tunge.. ej det er mit gæt
Anonym skriver: Mælken løb til og der var rigtig meget, forsøgte at amme nogle dage og fik ammestoppiller. Det gjorde at mine hænger og der er bare ikke noget fylde i dem længere et havde jeg ikke regnet med når nu jeg ikke har ammet. Så det er pga mælken
Mælken løb til og der var rigtig meget, forsøgte at amme nogle dage og fik ammestoppiller. Det gjorde at mine hænger og der er bare ikke noget fylde i dem længere et havde jeg ikke regnet med når nu jeg ikke har ammet. Så det er pga mælken
Anonym skriver: Øv
Øv
Ja. Jeg tror også det har noget med hormonerne at gøre, men det er et gæt. Man kan i hvert fald aldrig vide hvordan de ser ud efter graviditet
Det er en ammestuehistorie (omend ikke helt dum en) at hængebryster skyldes amning, det er brystkirtlerne i graviditeten som gør det. Man kan jo være heldig at man ikke får det, men ellers er det i graviditeten det sker
http://programmer.tv2.dk/barn/article.php/id-24043158:myte-26-amning-giver-h%C3%A6ngebryster.html
Det er en myte at amning giver hængebryster - men korrekt at det er en af følgerne ved graviditet.
/Fenja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128