Guldklumpens hule 29+1 og 2. JM-besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

Haha, jo jo 10 kg i ansigtet - et par ordentlige æblekinder Ej, jeg tror bare det har fordelt sig rigtig fornuftigt; 1 kg ekstra babser (måske lidt overdrevet ), 1,5 kg baby, 1 kg fostervand, 0,5 kg moderkage, 1 kg livmoder, 1 kg ekstra blod, og de sidste må så være væske i vævet og fedt Haha, ej jeg ved det ikke!!!!  

Det lyder nu meget fornuftigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

mommy1991

Martsbaby skriver:

Det lyder nu meget fornuftigt

Hehe, jaa Hvordan går det ellers med søde Anthon?

Anmeld

14. maj 2013

Cbank

emmagirl skriver:

Hvor er du sød  

Og iiiihh, hvor kommer din termin bare TÆT på nu, søde!!!! Lige om lidt har du ham i armene!!!!! 

Ja det er jo helt utroligt og uvirkligt. Der er også nedtælling på nu  hehe. Men det bliver spændende at se hvornår han vælger at komme ud. Før eller efter termin? 

Anmeld

14. maj 2013

mommy1991

Cbank skriver:

Ja det er jo helt utroligt og uvirkligt. Der er også nedtælling på nu  hehe. Men det bliver spændende at se hvornår han vælger at komme ud. Før eller efter termin? 

Hehe du må være såå spændt!! Jeg er allerede i gang med nedtælling og har jo 3x så lang tid igen  

Jeg tror han kommer senest den 10. juni Hvad tror du? Gik din mor over tid eller? 

Anmeld

14. maj 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

Hehe, jaa Hvordan går det ellers med søde Anthon?

Det går rigtig godt !
Lige nu er vi i 2. Tigerspring så vi har nogle laaaaaaaange dage, men han er sgi dejlig alligevel!

Anmeld

14. maj 2013

mommy1991

Martsbaby skriver:

Det går rigtig godt !
Lige nu er vi i 2. Tigerspring så vi har nogle laaaaaaaange dage, men han er sgi dejlig alligevel!

Dejlig ser han ud i hvertfald - smiler hver gang jeg ser dit profilbillede

Anmeld

14. maj 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

Dejlig ser han ud i hvertfald - smiler hver gang jeg ser dit profilbillede

Han er også dejlig! En rigtig bølle!

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

Fantastisk flot mave

Anmeld

14. maj 2013

mommy1991

Miss-86 skriver:

Fantastisk flot mave

Mange taaak 

Anmeld

14. maj 2013

Cbank

emmagirl skriver:

Hehe du må være såå spændt!! Jeg er allerede i gang med nedtælling og har jo 3x så lang tid igen  

Jeg tror han kommer senest den 10. juni Hvad tror du? Gik din mor over tid eller? 

Haha okay. Det er sq fedt. Hvad så, har din kære kæreste også nedtælling på?

Jeg ved det skisme ikke. Jeg tror ikke rigtig på han kommer efter termin. Har nok en anelse om det bliver ml. 1 - 6 juni?  I dont know why. 

Jamen min mor fødte mig på terminsdatoen, min største lillebror gik hun over tid med og min mindste lillebror kom før tid (Den sidste fødsel blev hun sat igang)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.