Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så hedder det 29+1! Glæder mig mere og mere for hver dag der går!!!
I dag har jeg været til 2. JM-besøg og det gik bare superfint. Blodtrykket var som det skulle være, blank urin, ingen ødemer, symfyse-fundus-mål på 28, fin hjertelyd, han vender med hovedet nedad og er skønnet til at være 1400-1500 gram. Min egen vægt siger +10,3 kg - synes det lyder så voldsomt når jeg siger det, men min kæreste er bare SÅ sød og siger hele tiden: "Det er jo helt normalt og du ser så godt ud!!!" Verdens bedste kæreste
Til sidst et billede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emmagirl skriver: Så hedder det 29+1! Glæder mig mere og mere for hver dag der går!!! I dag har jeg været til 2. JM-besøg og det gik bare superfint. Blodtrykket var som det skulle være, blank urin, ingen ødemer, symfyse-fundus-mål på 28, fin hjertelyd, han vender med hovedet nedad og er skønnet til at være 1400-1500 gram. Min egen vægt siger +10,3 kg - synes det lyder så voldsomt når jeg siger det, men min kæreste er bare SÅ sød og siger hele tiden: "Det er jo helt normalt og du ser så godt ud!!!" Verdens bedste kæreste Til sidst et billede
Hvor er det bare en smuk babybule!
Dejligt med et godt jm besøg hvor alt var helt perfekt
Og din baby hule bliver bare ved med at være så flot Kg'erne skal du ikke tage dig af, du ser så fin ud!
M (: skriver: Hvor er det bare en smuk babybule!
1000 tak, hvor er du sød!!!
Juliekp skriver: Dejligt med et godt jm besøg hvor alt var helt perfekt Og din baby hule bliver bare ved med at være så flot Kg'erne skal du ikke tage dig af, du ser så fin ud!
Jaa, det er bare dejligt når tingene kører som smurt!!!
Og 1000 tak Nej, jeg kan jo heller ikke gøre så meget ved kiloerne. Jeg træner og spiser sund og varieret, så mere kan jeg ikke rigtig gøre
banana3 skriver: Hvor er det bare en flot baby-mave
Hvor er det bare en flot baby-mave
1000 tak søde
Ih hvor dejligt.
Og sikke en flot mave. Din kæreste har jo ret
Vil give din kæreste ret
Cbank skriver: Ih hvor dejligt. Og sikke en flot mave. Din kæreste har jo ret
Hvor er du sød
Og iiiihh, hvor kommer din termin bare TÆT på nu, søde!!!! Lige om lidt har du ham i armene!!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128