Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VIPpigen skriver: Det var godt at høre... De arbejder jo også sådan 2 små, specielt lige for tiden hvor det hele lige skal vænne sig til en graviditet. Men husker alt for godt angsten for at miste, og jeg har ikke engang mistet før. Kan lige forestille mig angsten ved jer, med den forhistorie... Men jeg tror virkelig på alt er som det skal være... Ellers stiller jeg sq frivilligt op som rugemor, børn skal i sq have
Det var godt at høre... De arbejder jo også sådan 2 små, specielt lige for tiden hvor det hele lige skal vænne sig til en graviditet. Men husker alt for godt angsten for at miste, og jeg har ikke engang mistet før. Kan lige forestille mig angsten ved jer, med den forhistorie... Men jeg tror virkelig på alt er som det skal være... Ellers stiller jeg sq frivilligt op som rugemor, børn skal i sq have
Pas på jeg ikke tager dig på ordet.. GG..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Pas på jeg ikke tager dig på ordet.. GG..
Haha... Det får du slet ikke brug for, de 2 guldklumper du bærer, bliver, og i får 2 skønne julebørn
Fantastisk Update!
kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er på jeres vegne :-)
ønskebarn74 skriver: Vi havde en perfekt scanning.. De er 100% som de skal være de to krudt ugler.. Er 7+4 idag...
Vi havde en perfekt scanning.. De er 100% som de skal være de to krudt ugler.. Er 7+4 idag...
FANTASTISK SØDE!!! KÆMPE STORT TILLYKKE MED DET!!
Så vidunderligt søde!
ihhh det er så skønt så skønt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128