Update på scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

Mullefisen2011

Wee hvor fedt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

camilla10

ønskebarn74 skriver:

Vi havde en perfekt scanning.. De er 100% som de skal være de to krudt ugler..  Er 7+4 idag...

jeg ønsker dig så ualmindeligt meget tillykke  jeg har ikke været på baby.dk nogle uger, så det er først nu, jeg ser, du er gravid og endda et godt stykke henne. jeg får helt tårer i øjnene. jeg kan huske dig fra jeg var gravid med vores første. jeg synes endda vi har måttet kæmpe med behandling både første og anden gang, men det er for intet at regne i forhold til jer. derfor synes jeg også, jeg har en lille ide om, hvor stort det er   og så endda 2  jeg er en af dem, der har heppet på jer og jeg vil bare ønske så meget tillykke 

tanker fra mille

Anmeld

13. maj 2013

BigHope13

åhh hvor er det skønt at høre

Anmeld

13. maj 2013

ønskebørn74

camilla10 skriver:

jeg ønsker dig så ualmindeligt meget tillykke  jeg har ikke været på baby.dk nogle uger, så det er først nu, jeg ser, du er gravid og endda et godt stykke henne. jeg får helt tårer i øjnene. jeg kan huske dig fra jeg var gravid med vores første. jeg synes endda vi har måttet kæmpe med behandling både første og anden gang, men det er for intet at regne i forhold til jer. derfor synes jeg også, jeg har en lille ide om, hvor stort det er   og så endda 2  jeg er en af dem, der har heppet på jer og jeg vil bare ønske så meget tillykke 

tanker fra mille

1000 tak.. 

Anmeld

13. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

JAAAAA 

Anmeld

13. maj 2013

l.kjoeller

ønskebarn74 skriver:

Vi havde en perfekt scanning.. De er 100% som de skal være de to krudt ugler..  Er 7+4 idag...

fantastisk at høre

Anmeld

13. maj 2013

VIPpigen

ønskebarn74 skriver:

Fantastisk. Hvor tit skal du scannes??

det må simpelthen være jeres tur til at blive forældre, andet vil ikke være rigtigt.....

Anmeld

13. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Sjovt, man kan blive så glad på "fremmedes" vegne - jeg har aldrig heppet så meget på nogen, som jeg gør på dig! 

Anmeld

13. maj 2013

mommy1991

ønskebarn74 skriver:

Fantastiske nyheder

Anmeld

13. maj 2013

ønskebørn74

Mor og meget mere skriver:

Sjovt, man kan blive så glad på "fremmedes" vegne - jeg har aldrig heppet så meget på nogen, som jeg gør på dig! 

1000 tak.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.