Louisesam skriver:
Hej!
Jeg er ved at samle inspiration til en ny fritidsinteresse efter flere depressioner gennem årene, hvor jeg har mistet interessen for det, jeg altid har anset for at være mine fritidsinteresser.
Fortæl mig derfor om DIN(E) fritidsinteresse(r)!! 
Jamen mine fritidsinteresser er faktisk mig selv... 
Det er motion, mit velvære, min hud, min sundhed.
(hellig...) Nej ærligt, så er det faktisk rigtigt...
Jeg løber og har gjort det siden januar 2010, jeg cykler, går og nyder bare at snuse det friske luft helt ned i lungerne. Jeg nyder at blodet pisker igennem mine årer og jeg ELSKER følelsen bagefter. Jeg elsker tanken om forebyggelsen og det gode, jeg gør for mig selv.
Mit velvære hænger bestemt sammen med mit motion. Når jeg motionere er det MIG-tid. Jeg er ikke til holdsport, jeg nyder at tankerne får frit løb, at jeg kan puste, stønne og gispe, som jeg har lyst til og brug for.
Jeg elsker at pleje min hud. Det er total luksus at jeg gør noget for min hud og sanserne her igennem. Det er ikke dyrt ell noget specielt. Det er tiden, jeg prioritere på det. MIN tid.
Min sundhed - det jeg indtager betyder for mig, at jeg er obs på, hvad jeg gør ved mig selv indvendig. Sundt mad, mad jeg prioritere, godt mad for mine smagsløg og som min krop kan bruge. Og vand, te og rene madvarer.
Lyder helt frelst, men det er virkelig mine interesser, som gør at jeg føler, jeg har overskud, at jeg er sund og jeg har det fantastisk.
Men jeg er altså ikke total hellig, for jeg har også svært ved at komme op at sofaen, jeg nyder mine McD fritter og burgere, jeg kan være dor doven til at tage et bad ell rense min hud af og smøre mig ind...