Fortæl mig om din fritidsinteresse!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.451 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. maj 2013

Louisesam

Hej!

Jeg er ved at samle inspiration til en ny fritidsinteresse efter flere depressioner gennem årene, hvor jeg har mistet interessen for det, jeg altid har anset for at være mine fritidsinteresser.

Fortæl mig derfor om DIN(E) fritidsinteresse(r)!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syr og går til lidt sløjdt, hvor jeg saver alle mulige sjove ting. Vh stine

Anmeld

13. maj 2013

Lykke:)

Louisesam skriver:

Hej!

Jeg er ved at samle inspiration til en ny fritidsinteresse efter flere depressioner gennem årene, hvor jeg har mistet interessen for det, jeg altid har anset for at være mine fritidsinteresser.

Jeg spiller håndbold - eller, jeg er på pause nu fordi jeg er gravid. - men har spillet håndbold siden jeg var 5 år, så vender nok tilbage igen jeg er ligenu træner, for et drengehold og dét synes jeg er rigtig spændende!

Deruover elsker jeg at rejse! (Ved ikke om det er en fritidsinteresse) men jeg rejser minimum 4 gange om året, så der går meget tid på at udforske forskellige steder

Anmeld

13. maj 2013

Loa

Jeg scrapper og laver kort
Elsker det....
Det er så hyggeligt, men det bliver hurtigt en dyr fornøjelse....

Anmeld

13. maj 2013

Tulipan

Syr, strikker, hækler og nogle gange tegner eller maler jeg

Anmeld

13. maj 2013

esioul

Louisesam skriver:

Hej!

Jeg træner zumba, boksning og step. (har dog en lille pause pt)

Ellers går jeg eller cykler ture med min hund.

Det er hvis det

Anmeld

13. maj 2013

Maja88

Jeg er zumbainstruktør

Anmeld

13. maj 2013

La´chrissen

Hej!

Jeg er spinnings instruktør og har kørt en del, nu kører jeg kun en gang imellem. Men tilgengæld styrketræner jeg 4 gange om ugen Og det giver virkelig overskud og jeg kan bare se gode resultater.

Og så har jeg en schæfer tøs på knap 2 år som jeg også træner. 3 gange om ugen, der træner jeg lydighed og hvad det ellers indebær, spor og noget der hedder gruppe C ( det er det der forsvars træning, hvor hun skal rundere, løbe ud og gø af manden, hvis han er i skjul så finde ham, og så ellers bare stå og holde ham hen med sin gøen til jeg kommer hen, og så kan hun stoppe ham i en flugt hvor hun kan bide sig fast i Ærmet eller hvad han har med.) ( og nej hun er ikke en farlig hund hun er jordens kærligste hund, der er trænet virkelig godt, men kan arbejde på kommando) Og så har jeg også haft hende på udstilling og vil gerne igen. Så hun både kan bruges til konkurrencer, prøver og udstilling

Og så elsker jeg at lave mad og bage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2013

MyLove E

Louisesam skriver:

JHej!

Jeg er efter jeg har fået en depression begyndt at blive vældig kreativ.
Så jeg er begyndt at sy,hækle og mit sidste nye er at dekodere kedelige møbler:-):-)

Men jeg er også begyndt at interesser mig meget for Geo cashing :-):-)

Anmeld

13. maj 2013

emsaroto

Uh jeg har meget forskelligt

Jeg har gået til spejder siden jeg var 10 år, og jeg er stadig afsted .. NU er det dog mest som leder, men alle de kurser jeg kan komme med til, tager jeg gerne til.

Jeg synger og spiller guitar en del. Det er bare noget der har fuldt mig siden jeg var helt lille

Jeg fletter tasker ..
Det er hyggeligt og dejligt afslappende at sidde med, sådan efter en hård dag. 

Jeg spiller også teater, som det er en smule på standby lige for tiden

.. også blogger jeg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.