Pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

Lykke:)

Klokkeblomst88 skriver:

Søger inspiration til valg af pusletaske...

Har du/i brugt en 'rigtig' pusletaske - eller bare en 'alm.' taske? Vis gerne jeres taske frem 

Jeg har denne her; dog med blå skrift hvor der står Julius
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

FruK

Jeg har ingen pusletaske men en helt almindelig, stor taske hvor der er plads til både babys og mine ting. Jeg har endda købt den meget billigt - den er ikke specielt fancy, men ok.

Tænker at jeg til gengæld kan få mig en lækker ny taske, når jeg starter arbejde igen til december - og ikke længere skal have bleer osv med overalt. Det vil jeg hellere bruge penge på! 

Anmeld

3. juli 2013

Clisolka

Jeg brugte denne til min datter for et par år siden - nu kommer den til at blive brugt igen til lillebror om et par måneder 

http://www.barnevognshuset.dk/product/fuzzies-pusletaske-sort-267/

Anmeld

3. juli 2013

Sabina92

Klokkeblomst88 skriver:

Har du/i brugt en 'rigtig' pusletaske - eller bare en 'alm.' taske? Vis gerne jeres taske frem 

Jeg bruger en sort decadent (:

Anmeld

3. juli 2013

L&V

khaleesi skriver:

Jeg har haft 2. Den første var alt for lille, og passede slet ikke til mine behov. 

Jeg har en blomster/lyserød-besættelse, så havde rigtig svært ved at finde en taske der både var lyserød og blomsteret, samt stor og rummelig! og til sidst fandt jeg denne! og den er fantastisk. jeg ELSKER den. Den er fra Gaia og ko, og jeg kan have alt mit lort i, samt ting når jeg er ude og handle, den er virkelig praktisk!  .. Rigtig mange synes den er alt for overdreven, men for fanden hvor jeg elsker den 

Jeg har os den fra gaia og ko er så glad for den..

Anmeld

3. juli 2013

Fenja09

Klokkeblomst88 skriver:

Vi har altid bare brugt den der fulgte med barnevognen - den har dækket vores behov ganske fint.

/Fenja

Anmeld

3. juli 2013

modesty

Klokkeblomst88 skriver:

Almindelig taske, med en lille taske indeni med pusleting.

Synes at pusletasker enten er uacceptabelt dyre eller ekstremt grimme. 

Anmeld

3. juli 2013

camilla10

pernie89 skriver:

Jeg har denne, men ikke taget i brug endnu, da jeg har termin 29. juli. Men den er meget rummelig, og plads til det hele. Og det gode ved den er de små rum foran så man også har plads til sine egne ting, som pung, mobil osv. Det er en god idé at købe en hvor der også er plads til sine egne ting da som som regl ikke vil slæbe 2 tasker med rundt...

Der medfølger Pusleunderlag, termotaske til sutflaske og ekstra remme.

Mærket er Fuzzies og kan købes flere steder på nettet.

- kan fåes i flere farver...

Kender du nogen steder, hvor man kan se den "live"? Jeg synes det er svært at se online, hvordan den er indeni.

Anmeld

4. juli 2013

ønskebørn74

Klokkeblomst88 skriver:

Vi skal have denne..

http://www.babygear.dk/pusle-pleje/pusletasker/pusletasker/pusletaske-skip-hop-duo-double-deluxe.html

den er til tvillinger el søskende i tvillingevogn, hvor de ligger l sidder ved siden af hinanden.. 

Anmeld

4. juli 2013

Miss BananaHammock

Jeg har denne fra bystroom. Den er jeg super glad for, da den ikke nødvendigvis ligner en pusletaske. Den kan dog bare til tider være lidt lille, men det er nok fordi jeg er en af dem der aldrig vil gå ned på udstyr, så jeg slæber alt for meget med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.