Pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.467 visninger
29 svar
9 synes godt om
13. maj 2013

Klokkeblomst88

Søger inspiration til valg af pusletaske...

Har du/i brugt en 'rigtig' pusletaske - eller bare en 'alm.' taske? Vis gerne jeres taske frem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

l.kjoeller

Jeg har denne blot i sort. den har jeg været rigtig glad for men den er ret stor så man skal tænke på ens størrelses behov inden man vælger
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2013

Klokkeblomst88

l.kjoeller skriver:

Jeg har denne blot i sort. den har jeg været rigtig glad for men den er ret stor så man skal tænke på ens størrelses behov inden man vælger

Den er fin - hvilket mærke er det? Link evt.? 

Synes du, at du har købt en, som er for stor?

Anmeld

13. maj 2013

l.kjoeller

Klokkeblomst88 skriver:

Den er fin - hvilket mærke er det? Link evt.? 

Synes du, at du har købt en, som er for stor?

har en lille en til en smut tur, men det gode er der er plads til alt også ens egne ting hvilket er hvorfor jeg valgte den. det er bystroom.

prøv at google. den er til halv pris på deres hjemmeside vidst nok.

Anmeld

13. maj 2013

pernie89

Jeg har denne, men ikke taget i brug endnu, da jeg har termin 29. juli. Men den er meget rummelig, og plads til det hele. Og det gode ved den er de små rum foran så man også har plads til sine egne ting, som pung, mobil osv. Det er en god idé at købe en hvor der også er plads til sine egne ting da som som regl ikke vil slæbe 2 tasker med rundt...

Der medfølger Pusleunderlag, termotaske til sutflaske og ekstra remme.

Mærket er Fuzzies og kan købes flere steder på nettet.

- kan fåes i flere farver...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2013

Victoria2013

Har godt nok ikke taget den i brug endnu, da der endnu er lidt over en måned til min termin. Men vi har investeret i denne pusletaske fra Fuzzies - den er lidt neutral, men det gør mig ikke så meget. Så er der en chance for at barnets far ikke syntes det er så vildt flovt at rende rundt med den også, fordi den er for tøset... for det syntes jeg ikke den vi har købt er

Anmeld

13. maj 2013

Klokkeblomst88

pernie89 skriver:

Jeg har denne, men ikke taget i brug endnu, da jeg har termin 29. juli. Men den er meget rummelig, og plads til det hele. Og det gode ved den er de små rum foran så man også har plads til sine egne ting, som pung, mobil osv. Det er en god idé at købe en hvor der også er plads til sine egne ting da som som regl ikke vil slæbe 2 tasker med rundt...

Der medfølger Pusleunderlag, termotaske til sutflaske og ekstra remme.

Mærket er Fuzzies og kan købes flere steder på nettet.

- kan fåes i flere farver...

Hvor er den bare fin  Den skal lige googles. 

Sjovt vi har termin samme dag 

Anmeld

13. maj 2013

Stjerneskud

Jeg har denne. http://www.lillebi.dk/pusletasker/pacapod-almora-highland-heather.ashx og glæder mig til at bruge en

Anmeld

13. maj 2013

(august)

Hej 

Jeg har en Kate Spade pusletaske som vi bare er super glade for og indtil videre har den været brugt i næsten 3 år og man kan ikke se den har været brugt så meget.

Den er købt i USA og kostede ca 2100 men alle pengene værd.

Anmeld

13. maj 2013

pernie89

Fedt. Hvor kommer du fra ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.