ville i have en veninde der svigter sit ene barn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

Tulle28

Med det du beskriver, så nej, sådan en person kunne jeg ikke være veninde med Jeg ville ikke have hjerte til at stå på sidelinjen og være vidne til det der foregår og villehelt sikkert ikke kunne lade være med at blande mig udenom. Stakkels dreng Og så er hun gravid igen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Hvor gammelt er barnet ?

jeg har ikke det fjerneste forstand på hvordan kommunen arbejder, men troede da ikke de bare så til  At hun som mor kan kaste rundt med barnet på den måde 

Som jeg læser det, er det noget værre end jeg først antog det. Og for at vende tilbage til dit oprindelige spørgsmål , nej det ville jeg nok ikke...

jeg ville som person nok have svært ved at kunne lukke øjnene på sigt. 

han er 7 år

kommunen fortalte hende inden han kom på døgn instition at hun var den bedste mor fordi hun til sidesatte sine behøv for børnen, og det gør hun også nå hun har over skud til dem, hun har så også kun haft den kommune inden over 1 år fordi hun flyttede kommune

og mit problem er også at jeg snart ikke kan ignorer det mere for jeg syntes at han bliver ødelagt mere og mere

og der for føler jeg at det måske er bedst at lade hende passe sit eget da jeg ikke rigtig kan hjælpe hende her(jeg ville heller end gerne tage hendes søn men jeg har også mit at slås med)

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Med det du beskriver, så nej, sådan en person kunne jeg ikke være veninde med Jeg ville ikke have hjerte til at stå på sidelinjen og være vidne til det der foregår og villehelt sikkert ikke kunne lade være med at blande mig udenom. Stakkels dreng Og så er hun gravid igen??

ja for de sidste par mdr har kærsten, hende og datteren været en rigtig kerne familie også kan man jo godt magte en til

Anmeld

13. maj 2013

modesty

Nej, jeg ville ikke kunne have sådan en veninde. Det er måske småligt og underskudsagtigt og et bedre menneske ville måske kunne støtte veninden, men det ville jeg ikke kunne.

Jeg ville skrive et brev til hende hvor du fortæller hende hvordan du har det. Så hun ved hvad du mener om hendes valg og hendes måde at behandle sine børn på. Og så ville jeg skrive at jeg på grund af de ting ikke kunne være veninde med hende længere.

Anmeld

13. maj 2013

bøllen

Anonym skriver:

han er 7 år

kommunen fortalte hende inden han kom på døgn instition at hun var den bedste mor fordi hun til sidesatte sine behøv for børnen, og det gør hun også nå hun har over skud til dem, hun har så også kun haft den kommune inden over 1 år fordi hun flyttede kommune

og mit problem er også at jeg snart ikke kan ignorer det mere for jeg syntes at han bliver ødelagt mere og mere

og der for føler jeg at det måske er bedst at lade hende passe sit eget da jeg ikke rigtig kan hjælpe hende her(jeg ville heller end gerne tage hendes søn men jeg har også mit at slås med)

Som sagt er jeg slet ikke inde i hvordan kommunen arbejder .

men hvorfor bliver han sendt på døgn instititution for at blive udredt ? Troede faktisk, at man gjorde det som dag patient på en børne psykiatrisk afdeling ?? 

Hvor er drengens skole henne i alt det her ?

hvorfor i alverden får man et barn mere, hvis man ikke kan rumme det børn man har ? 

Stakkelse dreng  Jeg ville som nævnt trække stikket, det ville skærer i mit hjerte. Men nej kunne ikke være veninde med sådan en...

Anmeld

13. maj 2013

DitteFisk

Anonym skriver:

vi snakker normalt heller ikke så meget om opdragelse da vi så ender med at blive lidt sur på hinanden så vi ikke ser på det ens. og de gange hvor hun har gjort noget hvor jeg ville have gjort noget andet der har, jeg kommet med et par råd til havd man kan gøre, og hvis hun har sagt det ikke har kunne lade sig gør så har jeg sagt ok(og tænkt mit) og det gjorde jeg også igår, og ville lade som ingen ting men så begynte hun at skrive en masse om at det var bedst for datteren(hun fortrækker mest hende fordi hun er stille og rolig) og det ener og det andet så kan jeg bare ikke ignorere det mere, da hun også smatidig burde tænke på hvad der er bedst for drengen, og samtidig vælger hun at sætte et helt nyt barn til verden selvom hun ikke magter dem hun har.

Tja, det skal jo ikke belaste jeres forhold som veninder, at hun har problemer i den retning - og siden det gør (lyder det til), så ville jeg nok på et tidspunkt bakke ud .. det ville være for balastende i længden at have en veninde som jeg hele tiden var uenig med og at uanighederne fører til splid.. det ville jeg nok ikke gide. 

Anmeld

13. maj 2013

Tulle28

Anonym skriver:

ja for de sidste par mdr har kærsten, hende og datteren været en rigtig kerne familie også kan man jo godt magte en til

Tænk at være barn i sådan en familie - blive smidt rundt og samtidig kunne se at mor og far godt kan rumme en (eller flere) mindre søskende, bare ikke mig... Han bliver jo ødelagt for altid. Øv hvor er det synd!

Som en anden skriver, så kunne det måske være en god ide at skrive et langt brev, råt for usødet, og fortælle hende hvad du ser og hvorfor du ikke kan være veninde med hende mere. Hvis det er altså er det du ender med - at afslutte jeres venskab.

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Som sagt er jeg slet ikke inde i hvordan kommunen arbejder .

men hvorfor bliver han sendt på døgn instititution for at blive udredt ? Troede faktisk, at man gjorde det som dag patient på en børne psykiatrisk afdeling ?? 

Hvor er drengens skole henne i alt det her ?

hvorfor i alverden får man et barn mere, hvis man ikke kan rumme det børn man har ? 

Stakkelse dreng  Jeg ville som nævnt trække stikket, det ville skærer i mit hjerte. Men nej kunne ikke være veninde med sådan en...

hen er blevet sendt der hen fordi at der ville gå forlang tid hvis han skulle udredes på børnepsyk så der var ½ års vente til på børne psyologen fra ppr og så har de noget akut der så pædagogerne også kan se hvordan børne reager og lave noget skrifligt omkring det også kommer der også en psykolog der indimellm, jeg ved ikke helt hvordan det forgår jeg satte og ? tegn ved det i starten for min dreng er udredt på børnepsyk

han gå på privat skole og de kan heller ikke magte ham da han ikke kan side ned og koncentrer sig

hun har valgt at beholde det fordi hun har fået 2 aborter før og ønskede sig et 3 barn(selvom det ikke er planlagt) også mener hun alt er nemmer nå man er 2 forældre

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

DitteFisk skriver:

Tja, det skal jo ikke belaste jeres forhold som veninder, at hun har problemer i den retning - og siden det gør (lyder det til), så ville jeg nok på et tidspunkt bakke ud .. det ville være for balastende i længden at have en veninde som jeg hele tiden var uenig med og at uanighederne fører til splid.. det ville jeg nok ikke gide. 

alt det andet vi har været uenig om har ikke på den måde belastedet vores forhold da vi har valgt ikke at snakke om de emner, men lige på det her område er det andreledes da jeg har sværet ved at se et barn blive ødelagt og at moren ikke lære af sine fejl

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Tænk at være barn i sådan en familie - blive smidt rundt og samtidig kunne se at mor og far godt kan rumme en (eller flere) mindre søskende, bare ikke mig... Han bliver jo ødelagt for altid. Øv hvor er det synd!

Som en anden skriver, så kunne det måske være en god ide at skrive et langt brev, råt for usødet, og fortælle hende hvad du ser og hvorfor du ikke kan være veninde med hende mere. Hvis det er altså er det du ender med - at afslutte jeres venskab.

der har været en gang før hvor jeg sluttede venskabet da hun havede en kæreste der kørte hende ned psykisk, og jeg var der i lang tid og råde hende til at gå hjælpe hende med børne da han kom før børner på det tidspunkt og der sluttede jeg det til sidste da hun valgte at blive i det forhold og min svigermor(det eneste familie medlem der har været der for og og hjulpet os) døde samtidig så der kunne jeg ikke se på alt det samtidig med at jeg også have altid omkring begravelse i familie osv

den eneste grund til at vi blev venner igen var fordi hun kontaktede mig efter ca ½ år og jeg savnede nogen at kunne snakke med da jeg ikke rigtig har andre veninder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.