bøllen skriver:
Har du prøvet at tage en snak med hende ? Om hvad du lægger mærke til ?
som jeg læser dit indlæg, oplever du hun svigter . Er det i form af , manglende opmærksomhed fra moderens side , afvisninger af barnet ?
for hvis barnet er ekstra krævende , er de måske kommet ind i en ond spiral. Hvor mor måske ikke ser hvad der sker , set med øjne ude fra
skrive lige hva der ca er sket siden december, han bliver taget hjem fra aflasning i december hun finder ud af at hun er gravid og har masser spekulation omking den nye kærest som hun på da værene tidspunkt har været sammen med i 3-4 mdr så hun har ikke overskud til børnen.
i februar bliver han sendt på døgn instition for at blive udredt, hun besøger ham 2 gange om ugen, men efter et stykke tid siger stedet at han reager voldsom nå hun gå så du vil skærer det ned til 1 besøg om ugen, og syntes hun at det var ok for hun have andre planer de 2 næste gange. så det så har kørt sådan et kort stykke tid så tager hun ham hjem hver anden weekend nå datteren er i aflasning.
så tager hun ham helt hjem her i fredags(jeg vil ikke komme ind på hvorfor han bliver taget hjem) og vælger så i går at han skal hjem til sin far på ubestemtid(de vil sige nå han mister intressen, han har aldrig haft en fast aftale omkring samværer fordi han kun over holder dem et på gange) hun gør det fordi han troede hende med en kniv. nå faren så ikke gider ham mere så sal han ud til fasteren, og sådan skal de forgå ind til den 28 nå de har fundet ud af hvordan de kan hjælpe ham.
ja jeg har prøvet at snakke med hende og forslå de evt finder en aflasning ind til da eller lade fasteren tage ham i pleje som hun selv sagde på et tidspunkt. men med aflasning mener hun så bare at han få nye mennsker igen, som han nok få efter den 28 alligevel, og hun mener så lige pludselig ikke at fasteren kan magte opgaven, jeg har fortalt hende at det med kniven, nok er en reagtion på alt det der er sket omkring og at det nok ikke vil blive nemmer med de svigt han forsat vil få. hun ved godt hun svigter ham.
det er så kun her for det sidste ½år.
og efter han er kommet hjem er kærsten flyttet ind og han har fået af vide at de skal have barn og de skal flytte igen igen(ved dog ikke om de er igang med at pakke.
jeg har altid været der for hende nå hun har været langt nede også selvom jeg kun lige har haft overskud til mit eget. men jeg har bare sværet ved at se på at drengen bliver ødelagt mere end han er.