(marts) Pral pral...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

De kan da vel ikke sige det til alle ?? De er jo proffesionelle ,, hva hvis dit barn ikke er i god udvikling ??? 

Helt enig Hvorfor skulle man bare sige sådan noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

MoarViborg

Lindskjold skriver:

Dejligt at høre hun er sund og rask. Også at hun er så god til tingene.
Jeg begynder og synes at viktor er en lille dreng Jeres børn er så store. Viktor er på størrelse med jer der har børn på 3 mdr  Han er 4 mdr og er ca. 62 cm og vejers ca 6500 gram.

Jamen Maya ligger også lidt over normalen på vægtkurven, og hvis din Viktor så ligger lidt under, så er det jo bare derfor, og de er begge indenfor normalen og helt perfekte  Tror også så småt det begynder at udligne sig de næste par måneder! Har fået at vide at vægten går lidt i stå i en periode.. nok også kun godt med den fart Mayas vægt har

Anmeld

2. juli 2009

MoarViborg

Diana: kan lige se at du har skrevet at Lucas ikke vil sove om natten det er da hårdt for dig! Er det varmen der driller?

Anmeld

2. juli 2009

Muffinmus

Diana... skriver:

Helt enig Hvorfor skulle man bare sige sådan noget.

Kender ingen der har fået disset deres børn i  den alder..det er næsten altid ros...men de ved også at forældre er super følsomme og eftersom der jo er stor forskel på unger så synes jeg det er flot de roser stort set alle børn:-)
Så det er da ikke dårligt, bare rarat og det er da super sjældent børn i den alder er bagud, de skal jo staort set ikke kunne noget præcist

Anmeld

3. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Trineviborg skriver:

Hi.. ja det er bare så dejligt med et sted som dette, hvor der ikke er nogen der siger noget til lidt pral engang imellem! veninderne bliver hurtigt træt af at høre om Mayas små og store bedrifter (f.eks hvor stor dagens afførring var , eller da hun sagde "bahhda baa va") hi hi

Katja: Lina bliver da bare en flot lang pige hva?? Maya bliver vist en lille kort en som sin mor - hun er den største men korteste i mødregruppen he he! - og den yngste! Skriv endelig når du får hende målt!

Dutte: Tænk at hun er 5 mdr. snart!! vildt! Så kan du snart sige at hun er et halvt år- det lyder jo helt anderledes mon ikke hun bare lige pludselig gør det hele på én gang Man kan heller ikke bebrejde hende at hun liiige tager den lidt med ro her i varmen

Så fik jeg målt Lina og hun er 64 cm - godt på vej mod de 65 cm.

Lina er nu 3 måneder og 9 dage, og vejer 6100 g og er 64 cm

Anmeld

3. juli 2009

MoarViborg

KatjaBoye skriver:

Så fik jeg målt Lina og hun er 64 cm - godt på vej mod de 65 cm.

Lina er nu 3 måneder og 9 dage, og vejer 6100 g og er 64 cm

Jamen så er hun jo også en fin størrelse  
Jeg synes faktisk godt det kan være svært at måle længden - Maya vil bare aldrig ligge helt stille, så det svinger altid +/- et par centimeter når jeg selv måler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.