(marts) Pral pral...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

MoarViborg

Så har Maya været til sidste undersøgelse med hjertet, og lægen siger at hun absolut intet fejler - HURRA Jeg forventede det nu heller ikke, men det er jo altid dejligt at høre at hun er sund og rask!

Lægen sagde endda at hun ikke kunne forstå at Maya kun var lidt over 3 måneder, sådan som hun smilede og grinede, og var super dygtig til at holde hovedet og ligge på maven Ved ikke om det er noget hun siger til alle, men blev i hvert fald SÅ stolt

Hun vejer nu 6,9 kg og er 63 cm. lang.. min store pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Diana...

Ihh hvor er det dejligt at høre super godt  

Og dejligt at hun er så dygtig. Og nej jeg tror ikke det er noget de siger til alle for de skal jo være ærlige hvis du ikke udvikles som de skal  

Lucas er os langt fremme i de ting han kan. Men en fra min mødregruppe hendes søn er 1 måned ældre end Lucas og har stadig svært ved at holde hoved osv og det har hun fået at vide og de skal nu øve med ham så han kan følge med. Så jeg tror godt du kan stole på at det er en DYGTIG pige du har 

Og hun er dejlig stor var   dejligt med store babyer   Lucas 9 kg 

Knus til Jer

Anmeld

2. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det var da bare dagens gode nyhed  Fantastisk, at Mayas lille hjerte er som det skal være. Så er det også altid dejligt, at ens børn bliver "rost". Flot, at hun er god til, at holde hoved og ligge på maven

Super flot vægt hun har. Lina vejer nu 6100 g (det går lidt sløjt med, at tage på). Hun er ikke blevet målt siden den 3/6, hvor hun var 64 cm. Jeg måler hende når hun vågner.

Kh.
Katja

Anmeld

2. juli 2009

Mca<3

Super dejligt hun ikke fejlede noget  Havde godt tænkt på hva det var blevet til ... 

Dejligt hun er langt fremme i skoene ,, man skal da have lov til at prale

Anmeld

2. juli 2009

Mira0911

Dejligt der ikke er noget.. Dejlig med et sundt og rask barn...
Nu er det meget forskelligt med udvikling pr, barn, andre går det hurtig og andre langsom...

Julie er 5 mdr i næste uge... Det eneste hun kan er at ligge på ryggen og på maven... det har været tæt på at hun vendte fra ryg til mave og omvendt - Det er nu gået helt i stå... Hun gør ikke noget for at kravle... Hun ligger bare og kigger og små sover hver gang...

Anmeld

2. juli 2009

MoarViborg

Hi.. ja det er bare så dejligt med et sted som dette, hvor der ikke er nogen der siger noget til lidt pral engang imellem! veninderne bliver hurtigt træt af at høre om Mayas små og store bedrifter (f.eks hvor stor dagens afførring var , eller da hun sagde "bahhda baa va") hi hi

Katja: Lina bliver da bare en flot lang pige hva?? Maya bliver vist en lille kort en som sin mor - hun er den største men korteste i mødregruppen he he! - og den yngste! Skriv endelig når du får hende målt!

Dutte: Tænk at hun er 5 mdr. snart!! vildt! Så kan du snart sige at hun er et halvt år- det lyder jo helt anderledes mon ikke hun bare lige pludselig gør det hele på én gang Man kan heller ikke bebrejde hende at hun liiige tager den lidt med ro her i varmen

Anmeld

2. juli 2009

Moar'en

Dejligt at høre hun er sund og rask. Også at hun er så god til tingene.
Jeg begynder og synes at viktor er en lille dreng Jeres børn er så store. Viktor er på størrelse med jer der har børn på 3 mdr  Han er 4 mdr og er ca. 62 cm og vejers ca 6500 gram.

Anmeld

2. juli 2009

Muffinmus

Hi hi, skønt at alt var godt med hene
Og ja, det siger det vist til alle, men derfor kan man godt være stolt hver gang alligevel...når folk roser ens unger bliver man sååå glad

Anmeld

2. juli 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Hi.. ja det er bare så dejligt med et sted som dette, hvor der ikke er nogen der siger noget til lidt pral engang imellem! veninderne bliver hurtigt træt af at høre om Mayas små og store bedrifter (f.eks hvor stor dagens afførring var , eller da hun sagde "bahhda baa va") hi hi

Katja: Lina bliver da bare en flot lang pige hva?? Maya bliver vist en lille kort en som sin mor - hun er den største men korteste i mødregruppen he he! - og den yngste! Skriv endelig når du får hende målt!

Dutte: Tænk at hun er 5 mdr. snart!! vildt! Så kan du snart sige at hun er et halvt år- det lyder jo helt anderledes mon ikke hun bare lige pludselig gør det hele på én gang Man kan heller ikke bebrejde hende at hun liiige tager den lidt med ro her i varmen

Selvfølgelig skal man da prale hvis man ikke kan prale af sit eget barn hvad kan man så prale af 

Knus

Anmeld

2. juli 2009

Mca<3

MariaE skriver:

Hi hi, skønt at alt var godt med hene
Og ja, det siger det vist til alle, men derfor kan man godt være stolt hver gang alligevel...når folk roser ens unger bliver man sååå glad

De kan da vel ikke sige det til alle ?? De er jo proffesionelle ,, hva hvis dit barn ikke er i god udvikling ??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.