Doubletest ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.800 visninger
32 svar
6 synes godt om
12. maj 2013

Lykke:)

Hvor lang tid den NF skal den tages ?
Og skal den overhovedet tages? Har nemlig hørt, at den kun skal tages hvis lægen mistænker der er noget galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

LinLin

Den skal tages blodprøve og scanning sammenlignes for at give dig en risikovurdering

mellem 8+0 og 13+6

Anmeld

12. maj 2013

DAs mor skriver:

Den skal tages blodprøve og scanning sammenlignes for at give dig en risikovurdering

Okay, hvornår skal den tages så? skal til NF den 22 maj. og er det hos egen læge?

Anmeld

12. maj 2013

LinLin

Lykke:) skriver:

Okay, hvornår skal den tages så? skal til NF den 22 maj. og er det hos egen læge?

Ml 8+0 og 13+6 blodprøven altså... Hos egen læge...

Anmeld

12. maj 2013

DAs mor skriver:

Ml 8+0 og 13+6 blodprøven altså... Hos egen læge...

Det var da underligt, at jeg intet har hørt om det! jeg fik taget en blodprøve hos min læge da jeg var 7+1, og han har intet nævnt om den doubletest kan de tage den efter NF? - ved ikke om jeg har forstået det du skriver rigtigt

Anmeld

12. maj 2013

LinLin

Det var da underligt, at jeg intet har hørt om det! jeg fik taget en blodprøve hos min læge da jeg var 7+1, og han har intet nævnt om den doubletest kan de tage den efter NF? - ved ikke om jeg har forstået det du skriver rigtigt

Hmm.. Mærkeligt. Jeg har fået taget min ved det første lægebesøg, men der har jeg hver gang været 8+ uger

Men det må da bare være den, med mindre du fik taget blodprøve for at få fastslået graviditet...?

Anmeld

12. maj 2013

DAs mor skriver:

Hmm.. Mærkeligt. Jeg har fået taget min ved det første lægebesøg, men der har jeg hver gang været 8+ uger

Men det må da bare være den, med mindre du fik taget blodprøve for at få fastslået graviditet...?

Jeg har KUN fået taget en blodprøve , og det var der 7+1, men der snakkede han bare om at det havde noget med min blodtype at gøre?

Anmeld

12. maj 2013

SjeBets

jeg har lige fået taget blod til når de skal NF scanne, eller det sagde de, kan det være fordi at du har en tid ved lægen inden de 12-13 uger er gået ? 

jeg er 11+ nogle dage .. ( kan ikke huske det)

Anmeld

12. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor lang tid den NF skal den tages ?
Og skal den overhovedet tages? Har nemlig hørt, at den kun skal tages hvis lægen mistænker der er noget galt?

Da jeg var gravid skulle jeg selv tage hen til det sted hvor jeg skulle til NF og få taget blodprøven. Den skal tages min. /senest 4- 5 dage inden selve NF scanningen, og gerne før. Du kan tidligst få prøven taget fra uge 8+. 

Der burde stå noget om det i brevet fra hospitalet, eller på den side hvor du har bestilt tiden til NF. Ellers så kig på det hospital du skal scannes ved. Der står helt sikkert noget om Doubletest, og i hvilken peride, hvornår og hvor du kan møde op 

Anmeld

12. maj 2013

LinLin

Jeg har KUN fået taget en blodprøve , og det var der 7+1, men der snakkede han bare om at det havde noget med min blodtype at gøre?

Så kan det være du skal afsted igen... Kan se på rigets hjemmeside står der at den skal tages senest 4 dage før nf så den er klar til efter scanningen... Det må jo være sådan overalt så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.