Gravid uden kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Frk.S

Ja, da jeg var gravid med Freja havde jeg stort set ikke kvalme. Kastede overhovedet ikke op. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

AnthonsMor

san skriver:

Har du været gravid uden at have kvalme opkast? har du haft andre gener under din graviditet?

Jeg er heller ikke så langt endnu, uge 7, men har ikke haft nogen kvalme eller gener som sådan.. jo svimmel

Jeg var aldrig rigtig plaget af kvalme synes jeg ikke..

Anmeld

12. maj 2013

Faith

Jeg har været gravid 2 gange (første gang med tvillinger og anden gang med 1 enkelt). Har ikke haft skyggen af kvalme nogen af gangene.

Har til gengæld været meget plaget af plukveer (og første gang, truende for tidlig fødsel). Og så har jeg haft en rigtig slem halsbrand i slutningen af begge mine graviditeter.

Anmeld

12. maj 2013

mommy1991

san skriver:

Har du været gravid uden at have kvalme opkast? har du haft andre gener under din graviditet?

Jeg er heller ikke så langt endnu, uge 7, men har ikke haft nogen kvalme eller gener som sådan.. jo svimmel

Jeg har ingen gener haft overhovedet (7-9-13!!!!), udover et par svimmelhedsture

Anmeld

12. maj 2013

Dorthe1986

san skriver:

Jeg havde en nem graviditet, uden kvalme eller andet invaliderende.. havde blot lidt ømme bryster, men ikke noget af betydning :-)

Anmeld

13. maj 2013

san

dejligt at høre at der er andre som mig uden de vilde gener men det kan jo stadig nå at komme for mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.