Gravid uden kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.000 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. maj 2013

san

Har du været gravid uden at have kvalme opkast? har du haft andre gener under din graviditet?

Jeg er heller ikke så langt endnu, uge 7, men har ikke haft nogen kvalme eller gener som sådan.. jo svimmel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

LinLin

Jep... 5 gange uden kvalme

Her har symptomerne bare været brystspændinger og murren i underlivet alle gange....

Anmeld

12. maj 2013

Rødhætte

san skriver:

Har du været gravid uden at have kvalme opkast? har du haft andre gener under din graviditet?

Jeg er heller ikke så langt endnu, uge 7, men har ikke haft nogen kvalme eller gener som sådan.. jo svimmel

Håber du er en af de heldige! Jeg havde kvalme fra uge 8 til uge 12.. Puha der var virkeligt slemt - frygter allerede næste gang jeg skal være gravid

Anmeld

12. maj 2013

Clisolka

san skriver:

Jeg har været gravid uden kvalme... Jeg havde en smule da jeg var gravid med min datter for 3 år siden, men intet at snakke om. Denne gang har jeg sammenlagt haft kvalme i 2 dage tilsammen (22+0 i dag) 

Anmeld

12. maj 2013

Maja88

Jeg er anden gangs gravid og ingen kvalme...

Her anden gang har jeg fået bækkenløsning

Anmeld

12. maj 2013

Juliekp

san skriver:

Havde overhovedet INGEN gener i hele min graviditet. Ingen klavme, stor appetit, lysten til mærkelige ting, KUN øget tisse toilet besøg

Anmeld

12. maj 2013

MortilElias2010

san skriver:

Jep ingen kvalme eller andre gener udover en to ugers tid med en mulig begyndende bækkenløsning som ikke udviklede sig til noget 

Anmeld

12. maj 2013

l.kjoeller

san skriver:

haft 2 graviditeter- 1 gennemført. ingen kvalme nogen af gangene var enkelte ting jeg ikke kunne spise. havde øget tissetrang jo længere jeg kom hen naturligvis, og havde mange smerter a la mens smerter allerede fra dag 1- hvilket også gjorde jeg var under obs

Anmeld

12. maj 2013

SjeBets

jep 3 graviditeret uden kvalme, havde dog sureopstød 

har så en med kvalme lige nu ..  det er så irriterende, dog ingen sureopstød 

Anmeld

12. maj 2013

Victoria2013

san skriver:

Jeg er 34+3 nu og har ikke haft kvalme på noget tidspunkt i min graviditet... mine symptomer i starten var at jeg blev ekstremt træt, fik ømme bryster samt blev lidt svimmel engang imellem, men det var det i de første måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.