Weber Grill / Kuglegrill

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

SjeBets

Sara. skriver:

Min familie og jeg skal h en grill Yay! Vi flyttede nemlig i rækkehus med taresse og have i decembers.

Men har lige nogle spørgsmål angående grill.

Hvilken str. har i?

Mærke?

Hvad er godt ved den?

Har I termometer i låget - og bruger i det?

Ny pris?

Vi vil gerne have en god en, men penge betyder også noget. Så hvis det er en dyr en kigger vi på de brugte.

Mvh Sara

Vi har en Weber kuglegrill 57 cm, vi vil gerne have den på 67 da vi er mange, men elsker vores kugle grill, vi vil ikke have gas, da vi ikke synes det er så besværligt med en kul-grill. 

Jeg fandt vores i gul og gratis til 300 kr, det var en som havde vundet den og de havde en i forvejen. ud over størrelsen er det eneste jeg gerne vil lave om, at jeg gerne vil have en med askefang

Vi har ikke termomter i låget, jeg bruger bare mit trådløse som jeg har i køkkenet, så kan jeg tage den med mig hvis jeg går ind. 

Elsker vores grill, fik jeg sagt det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

esioul

Sara. skriver:

Min familie og jeg skal h en grill Yay! Vi flyttede nemlig i rækkehus med taresse og have i decembers.

Hvilken str. har i?

Mærke?

Hvad er godt ved den?

Ny pris?

Vi vil gerne have en god en, men penge betyder også noget. Så hvis det er en dyr en kigger vi på de brugte.

Mvh Sara

Vi har weber kuglegrill 57 cm

http://www.metroshop.dk/one-touch-premium-kuglegrill-57-cm.html

Den er helt perfekt. De har lige lavet en overbygning man kan sætte på, så man kan få rigtig stenovns pizza :O))

Anmeld

12. maj 2013

LinLin

Sara. skriver:

Haha ja sådan kan man jo også gøre det

Forresten - Jeg er nyuddannet pæd. her i jan... Du må lige sige til hvis i mangler vikar hos dig

Er du blevet færdig? Tillykke! vi har nok et par barselsvikariater i efteråret... Men mangler desværre ikke pædagog-vikarer lige nu...

Anmeld

13. maj 2013

Sara.

SjeBets skriver:

Vi har en Weber kuglegrill 57 cm, vi vil gerne have den på 67 da vi er mange, men elsker vores kugle grill, vi vil ikke have gas, da vi ikke synes det er så besværligt med en kul-grill. 

Jeg fandt vores i gul og gratis til 300 kr, det var en som havde vundet den og de havde en i forvejen. ud over størrelsen er det eneste jeg gerne vil lave om, at jeg gerne vil have en med askefang

Vi har ikke termomter i låget, jeg bruger bare mit trådløse som jeg har i køkkenet, så kan jeg tage den med mig hvis jeg går ind. 

Elsker vores grill, fik jeg sagt det  

Jeg har også haft kig på en del på 57 cm på dba, synes bare folk vil ha så meget for den

Min mand vil ha en med kul, jeg kan bare se det nemme i en med gas

Anmeld

13. maj 2013

Sara.

DAs mor skriver:

Er du blevet færdig? Tillykke! vi har nok et par barselsvikariater i efteråret... Men mangler desværre ikke pædagog-vikarer lige nu...

Ja blev færdig i januar Skrev bachelor om inklusion af børn med særlige behov i 0-6 års området. Vildt spændende men lidt stressende samtidig med flytning og institutionsskift. Men endte da ud med et 10 tal
Nu skal jeg bare finde et job. Men det er godt nok svært.. Har vikar timer de steder jeg har været i praktik men vil jo gerne have noget lidt mere fast, enten et vikariat eller en fast stilling selvfølgelig

Anmeld

13. maj 2013

Nemesis

Vi har sådan en her
http://www.davidsenshop.dk/pi/WEBER_PERFORMER_DELU XE_M_GAS_57_CM_SORT_9321_2228.aspx

Og vi elsker den!

Til campingvognen har vi en Q300 gasgrill og det ER bare ikke det samme

Med performeren er kullene klar på 10 min og så kan der grilles Vi laver alt fra juleanden til grillede kammuslinger.

Anmeld

13. maj 2013

An&Jo

Vi har en Weber kuglegrill.. Vi har den helt store og med bord til, jeg gav kæresten den i fødselsdagsgaver da han blev 25 for 3 år siden..

Vi kigger dog på en gasgrill nu da vi kan se hvor nemt det er for svigerne at tænde op i deres.. Men vi vil have Weber så der skal spares lidt op..

Anmeld

13. maj 2013

pcoramt

Sara. skriver:

Hvilken str. har i?

Mærke?

Hvad er godt ved den?

Ny pris?

Mvh Sara

Vi har en Weber kuglegrill med bord på.. og vi ELSKER den, vi laver rigtig meget mad på den, personligt synes jeg ikke en gas grill er en rigtig grill, så kan man lige så godt bruge et gas komfur..

Bordet er super praktisk, for så kan du lige sætte kødet imens du ligger det af og på grillen vi har også købt en pizzasten som vi bruger til at bage pizza og div. brød! det er bare så lækkert!

vores er 57 cm i diameter, og passer perfekt til en lille familie, men kan også lave temmelig store stege

som kul bruger vi Heatbeats da de kun tager 35 minutter om at tænde op, og så holder de i 4 timer

Anmeld

13. maj 2013

hekran

Sara. skriver:

Hvilken str. har i?

Mærke?

Hvad er godt ved den?

Ny pris?

Mvh Sara

Vi har en Weber kuglegrill ø57 cm (tror jeg nok) og har haft den i 8 år. Den bliver flittigt brugt om sommeren, så den kan jeg godt anbefale. Dog ønsker vi os nu en gasgrill, da familien er vokset fra 2- snart 6 og der bare ikke er så meget hyggenygge omkring det at grille. Har en klar forestilling om, at vi ville bruge den mere, hvis vi ikke skulle til at starte kul osv, men bare kunne sige 'on'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.