Weber Grill / Kuglegrill

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.753 visninger
18 svar
6 synes godt om
12. maj 2013

Sara.

Min familie og jeg skal h en grill Yay! Vi flyttede nemlig i rækkehus med taresse og have i decembers.

Men har lige nogle spørgsmål angående grill.

Hvilken str. har i?

Mærke?

Hvad er godt ved den?

Har I termometer i låget - og bruger i det?

Ny pris?

Vi vil gerne have en god en, men penge betyder også noget. Så hvis det er en dyr en kigger vi på de brugte.

Mvh Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Noahmor

Sara. skriver:

Min familie og jeg skal h en grill Yay! Vi flyttede nemlig i rækkehus med taresse og have i decembers.

Hvilken str. har i?

Mærke?

Hvad er godt ved den?

Ny pris?

Vi vil gerne have en god en, men penge betyder også noget. Så hvis det er en dyr en kigger vi på de brugte.

Mvh Sara

Vi harven Weber spirit gasgrill og jeg elsker den! Vi griller stort set hveranden dag.

Anmeld

12. maj 2013

Sara.

Noahmor skriver:

Vi harven Weber spirit gasgrill og jeg elsker den! Vi griller stort set hveranden dag.

Hvordan er det at have en gasgrill??

Jeg har nemlig aldrig smagt grill mad fra gasgrill.... Smager det som kul grill?

Ja vi vil også bare elske at rgille... det er så lækkert!!! Så nu skal vi altså have fat i en grill

Anmeld

12. maj 2013

incognito

Jeg købte sidste år en gasgrill af modellen Montreux af mærket Outdoorchef. Før denne havde vi også en gasgrill. Vi foretrækker helt klart gas, da det er så nemt lige at starte grillen uden at skulle tænke på, at der lige skal gang i kullene og deslige.
Jeg synes personligt at maden får en skøn grillsmag, på trods af at det er gas og ikke kul man bruger.

Anmeld

12. maj 2013

LinLin

Vi bruger engangsgrill hehe
Så slipper man for rengøring!

Anmeld

12. maj 2013

Sara.

DAs mor skriver:

Vi bruger engangsgrill hehe
Så slipper man for rengøring!

Haha ja sådan kan man jo også gøre det

Forresten - Jeg er nyuddannet pæd. her i jan... Du må lige sige til hvis i mangler vikar hos dig

Anmeld

12. maj 2013

Sara.

incognito skriver:

Jeg købte sidste år en gasgrill af modellen Montreux af mærket Outdoorchef. Før denne havde vi også en gasgrill. Vi foretrækker helt klart gas, da det er så nemt lige at starte grillen uden at skulle tænke på, at der lige skal gang i kullene og deslige.
Jeg synes personligt at maden får en skøn grillsmag, på trods af at det er gas og ikke kul man bruger.

Så du synes det smager ens?

Kender ikke lige det mærke du skriver der, det vil jeg lige kigge nærmere på...

Tak for dit svar

Anmeld

12. maj 2013

ønskebørn74

Sara. skriver:

Hvilken str. har i?

Mærke?

Hvad er godt ved den?

Ny pris?

Mvh Sara

Vi har en cadac alm. Kuglegril med gas optænding og vi elsker den.. Hurtig at tænde op og det smager aldrig af tændvæske..

Anmeld

12. maj 2013

incognito

Sara. skriver:

Så du synes det smager ens?

Kender ikke lige det mærke du skriver der, det vil jeg lige kigge nærmere på...

Tak for dit svar

Altså, nu har jeg ikke lige prøvet at spise mad fra begge grilltyper på én gang, men maden kan sagtens få en skøn stegeskorpe. Jeg ved at man til vores grill kan købe en aromapande, hvori man kan bruge diverse krydderier - her vil jeg tro, at man også kan bruge de træstykker med smag, som man kan bruge til kulgrill.

Men om man skal vælge gas- eller kulgrill er en evig diskussion, men vi er i hvert fald tilfreds med gas

Anmeld

12. maj 2013

Noahmor

Sara. skriver:

Hvordan er det at have en gasgrill??

Jeg har nemlig aldrig smagt grill mad fra gasgrill.... Smager det som kul grill?

Ja vi vil også bare elske at rgille... det er så lækkert!!! Så nu skal vi altså have fat i en grill

Synes det er supernemt og vi slipper for stegeos indenfor. 

Synes det smager ens om det er gas eller kul. 

ville ikke få grillet nær så meget, hvis jeg skulle stå og vente på at kullene blev klar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.