Anonymitet og "synes godt om"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

LinLin

Millea skriver:

Så må man bare lige skrive tak for svaret eller lave en smiley eller noget.. Kan på ingen måder se "problemet" i det. 

Det er et problem hvis man ikke er klar over det i hvert fald - det var jeg ikke!!!

Og fint for dig du ikke synes det er et problem -jeg synes det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Laulund87

Millea skriver:

Så må man bare lige skrive tak for svaret eller lave en smiley eller noget.. Kan på ingen måder se "problemet" i det. 

Nææ, men det er vi bare flere der godt kunne tænke os blev ændret. Det kan jeg heller ikke se problemet i

Anmeld

12. maj 2013

Millea

DAs mor skriver:

Det er et problem hvis man ikke er klar over det i hvert fald - det var jeg ikke!!!

Og fint for dig du ikke synes det er et problem -jeg synes det er

Jeg må give dig ret i at det er noget bøvl hvis man ikke er klar over det og glad "syntes godt om", og så alligevel ikke er anonym..

Nok om det  

God aften herfra 

Anmeld

12. maj 2013

Millea

Laulund87 skriver:

Nææ, men det er vi bare flere der godt kunne tænke os blev ændret. Det kan jeg heller ikke se problemet i

Så håber jeg da at i får det ændret..

God aften 

Anmeld

12. maj 2013

Isabella_mor

Mange bruger jo også 'syntes godt om' knappen for en indikator for at den er blevet læst. Kommunikationen forsvinder dog ogsp lidt på den konto. Måske skal man generelt bare svare folk i stedet for st trykke syntes godt om. 

Anmeld

12. maj 2013

Laulund87

Isabella_mor skriver:

Mange bruger jo også 'syntes godt om' knappen for en indikator for at den er blevet læst. Kommunikationen forsvinder dog ogsp lidt på den konto. Måske skal man generelt bare svare folk i stedet for st trykke syntes godt om. 

Det synes jeg er en mærkelig indstilling for hvorfor skulle den funktion så overhovedet være her. Men okay man kan vel heller ikke få alt hvad man beder om

Anmeld

12. maj 2013

grinny

Jeg synes personligt at "synes godt om" knappen er dum.

Vi skal ikke ud i en diskussion omkring svar i trådene (det gider vi nemlig ikke igen igen igen ) men da jeg offentliggjorde at jeg var blevet gravid ville jeg da MEGET hellere have et tillykke end 20 der synes godt om min tråd - synes det var lidt tamt og trist!

Well, det er jo bare min mening  Og slet ikke dette tråden omhandlede (sorry 

Anmeld

12. maj 2013

Isabella_mor

Laulund87 skriver:

Det synes jeg er en mærkelig indstilling for hvorfor skulle den funktion så overhovedet være her. Men okay man kan vel heller ikke få alt hvad man beder om

Tjah mærkelig indstilling er måske lidt overkill, men jeg tænker at det er sådan knappen bruges, vi fik knappen fordi det blev efterspurgt, emnet har været oppe og vende og det kan ikke lade sig gøre at gøre en anonym trådstarter anonym i en syntes godt om. 

Anmeld

12. maj 2013

Laulund87

Isabella_mor skriver:

Tjah mærkelig indstilling er måske lidt overkill, men jeg tænker at det er sådan knappen bruges, vi fik knappen fordi det blev efterspurgt, emnet har været oppe og vende og det kan ikke lade sig gøre at gøre en anonym trådstarter anonym i en syntes godt om. 

Det kan ikke lade sig gøre ligefrem, nå okay

Anmeld

12. maj 2013

LinLin

Isabella_mor skriver:

Det er jo netop det jeg brugte den til i anonym-tråden - også for ikke at blive ved med at oppe min tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.