Anonymitet og "synes godt om"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.205 visninger
35 svar
26 synes godt om
12. maj 2013

LinLin

Kan man ikke lave det sådan at man, når man har oprettet en tråd som anonym også kan trykke "synes godt om" som anonym??? Ellers bliver man jo nemt "afsløret"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Isabella_mor

DAs mor skriver:

Kan man ikke lave det sådan at man, når man har oprettet en tråd som anonym også kan trykke "synes godt om" som anonym??? Ellers bliver man jo nemt "afsløret"

folk kan jo ikke vide hvem der er der trykker syntes godt om, det kan jo være en af samme mening, som syntes godt om det for at tilkendegive at personen er af samme holdning...

Anmeld

12. maj 2013

LinLin

Isabella_mor skriver:

folk kan jo ikke vide hvem der er der trykker syntes godt om, det kan jo være en af samme mening, som syntes godt om det for at tilkendegive at personen er af samme holdning...

Ja men i nogle tråde er det lidt "mistænkeligt" at den samme synes godt om rigtigt mange af svarene
Har selv gjort det for nyligt og opdagede først senere at jeg ikke var anonym, så måtte lige ændre dem igen....

Anmeld

12. maj 2013

Laulund87

Den har været oppe før og der så det ikke ud til at det skulle ændres.. Lidt øv for der virker jo netop afslørende hvis den samme person har synes godt om næsten samtlige indlæg.

Anmeld

12. maj 2013

Millea

Laulund87 skriver:

Den har været oppe før og der så det ikke ud til at det skulle ændres.. Lidt øv for der virker jo netop afslørende hvis den samme person har synes godt om næsten samtlige indlæg.

Kan man så evt ikke bare lade være med at syntes godt om, eller kommenterer istedet? 

Anmeld

12. maj 2013

Laulund87

Millea skriver:

Kan man så evt ikke bare lade være med at syntes godt om, eller kommenterer istedet? 

Synes da man skal have muligheden for at synes godt om selvom man er anonym og ikke vil afsløres.

Anmeld

12. maj 2013

LinLin

Laulund87 skriver:

Ok - det vidste jeg ikke...

Så må man bare huske ikke at synes godt om noget i sine anonyme tråde

Anmeld

12. maj 2013

LinLin

Millea skriver:

Jo det kan man da - men det ville da spare nogle opninger også så. .. Plus jeg bare synes det er fjollet at det er sådan

Anmeld

12. maj 2013

Millea

Laulund87 skriver:

Synes da man skal have muligheden for at synes godt om selvom man er anonym og ikke vil afsløres.

Så må man bare lige skrive tak for svaret eller lave en smiley eller noget.. Kan på ingen måder se "problemet" i det. 

Anmeld

12. maj 2013

Laulund87

DAs mor skriver:

Ok - det vidste jeg ikke...

Så må man bare huske ikke at synes godt om noget i sine anonyme tråde

Ja åbenbart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.