Nogen der har prøvet skilsmisse/brud/utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Lookingforward

modesty skriver:

En gang utro, altid utro - hvad er det for noget at skrive? Det ved du da intet om. Der er masser af mennesker der træder ved siden af én gang (eller flere gange) for derefter ikke at gøre det igen. Lad være med at skære alle mennesker over én kam på den måde.

Til TS: Det er en sindssygt svær situation du står i. Hvis jeg var dig, ville jeg lade være med at foretage mig noget i en uge eller to. Tænk over tingene. Se hvordan situationen ser ud, om han giver udtryk for at savne dig og ville tilbage til dig og forbedre sig. Om han er villig til f.eks at gå i parterapi og arbejde for sagen.

I har flere børn sammen så der er virkelig noget at kæmpe for. Og uanset om han lyver eller ej når han siger at han ikke har gennemført det med hende, så er der stadig håb for at jeres forhold kan overleve hvis I begge to vil det.

Gider du lige slappe af? Der er vidst en der føler sig truffen  Jeg fortæller TS hvad min holdning er - jeg ville aldrig kunne stole på min partner eller respektere ham efterfølgende, ud til højre med lorten! I min verden er man kun sammen med en ad gangen, at man var fuld, usikker, ensom eller hvad fanden man nu har af "undskyldning" er bare ikke gangbar Vil man have den frihed at kunne være til højre og venstre, så bør man i mun verden forblive single! Bum.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

modesty

Gider du lige slappe af? Der er vidst en der føler sig truffen  Jeg fortæller TS hvad min holdning er - jeg ville aldrig kunne stole på min partner eller respektere ham efterfølgende, ud til højre med lorten! I min verden er man kun sammen med en ad gangen, at man var fuld, usikker, ensom eller hvad fanden man nu har af "undskyldning" er bare ikke gangbar Vil man have den frihed at kunne være til højre og venstre, så bør man i mun verden forblive single! Bum.....

Jeg slapper helt af.

Du kommer med nogle udtalelser om hvordan mennesker hænger sammen som simpelthen ikke passer.

Den holdning du kommer med i dit indlæg her, har intet at gøre med det jeg kommenterede (én gang utro, altid utro).

Anmeld

13. maj 2013

gædde/gitte

Minforevigt skriver:

Jeg fandt jo ud af at min mand har været mig utro for nogle dage siden. 

Jeg smed ham ud på stedet. Han påstod at han ikke havde kunnet gennemføre med hende, fordi han var ved at finde ud af om han kunne få sine følelser tilbage for mig. Jeg opdagede det ved jeg fandt en side 2 af et brev han havde skrevet til hende. At han gerne så dem som et par. At han gerne ville flytte sammen, men ikke ligenu. Og at han gerne ville have 1 eller 2 børn med hende på sigt. 

Hans forsvar var at han jo tydeligvis ikke havde sendt brevet og resten af det var smidt ud fordi der var hældt kaffe på. Han sagde han kun havde været hos hende en gang. 

Men jeg savner ham. Meget, og jeg elsker ham stadig. Og hvorfor kan jeg ikke bare lade være! Jeg er højgravid og vi har andre børn også. Og jeg har ikke hørt et ord fra ham. Intet opkald ingen sms intet. Kun tavshed. 

Da jeg smed ham ud og han kørte sagde han at han ville tage til sin bror. Men det gjorde han først dagen efter. Påstod han var hos en ven. 

Dagen efter tog han til sin bror og jeg ved ikke om han er der endnu. 

Han påstod den dag jeg opdagede brevet at han ikke har mere kontakt til hende. Men jeg tænker om det er løgn og om han flytter ind hos hende osv. 

Jeg er bare så ked af det. Men ved også at ingen kan gøre noget. Forstår bare ikke han kan være så kold, især fordi jeg er højgravid og fordi han ved børnene er smadder kede af det. De forstår jo ikke hvad der sker og de savner far. 

Jeg er bange for at gå helt ned. Har intet netværk og den eneste veninde der tålmodigt lytter bor på bornholm og mig på Sjælland. Så jeg er alene.  Jeg kan næsten Ikke trække vejret af sorg. Jeg kan ikke rigtig sove. Kan ikke spise og ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv. 

Hvad skal jeg gøre? Har i nogen gode råd/værktøjer? Kæmper for ikke at kaste mig i armenene på ham og tigge ham om at komme tilbage. Savner ham sådan og har ikke spor lyst til at være alene. De her dage har været rigeligt alene for mig. 

Undskyld det er så rodet, men har kaos i mit hoved. 

Du er simpelhen så stærk at du slet ikke selv kan se det

Du har gjort det eneste rigtigt - at tage en flot og holdbar beslutning for dig og dine børn!

Han tog sig tid til at skrive et brev til en elsker... men tog sig ikke tid til at være ærlig overfor dig..... kan godt forstå du er knust. Du er nød til at vente på at hovedet falder til ro... først vil du være ked af det. Knust ogked... på et tidspunkt vil du føle enorm vrede og jeg lover dig at du på sigt vil tænke "hvorfor i alverdenen savnede jeg overhoved ham??"

men der findes ingen kur på knust hjerte...kun tiden kan klare det... giv dig selv lov til at være ked, giv den los når ungerne sover.

er sikker på du nok skal klare den - for du klarede at sende ham bort -det var der mange der ikke havde turdet

Anmeld

9. august 2013

Miss-86

Jeg føler med dig og du får lige en

At du elsker og savner ham, er der jo ikke til og sige noget til.. Man styrer jo ikke selv sine følelser og man kan jo ikke stoppe med at elske en person fra den ene dag til den anden - Så der forstår jeg dig fuldt ud.
Hvordan han kan være så kold, forstår jeg så ikke, og da slet ikke, når du er højgravid.. Måske bruger han tiden til at tænke, måske ikke.
Jeg håber du trods alt får overskud og kommer lidt ovenpå, til at kunne nyde graviditeten og din baby, når h*n kommer til verdenen

Mange flere  fra mig..

Anmeld

9. august 2013

Sara.

Miss-86 skriver:

Jeg føler med dig og du får lige en

At du elsker og savner ham, er der jo ikke til og sige noget til.. Man styrer jo ikke selv sine følelser og man kan jo ikke stoppe med at elske en person fra den ene dag til den anden - Så der forstår jeg dig fuldt ud.
Hvordan han kan være så kold, forstår jeg så ikke, og da slet ikke, når du er højgravid.. Måske bruger han tiden til at tænke, måske ikke.
Jeg håber du trods alt får overskud og kommer lidt ovenpå, til at kunne nyde graviditeten og din baby, når h*n kommer til verdenen

Mange flere  fra mig..

Jeg håber at babyen er kommet til verden.... Kan se hun var højgravid i maj hvor debatten startede...

Derudover så føler jeg også med hende, så der sendes også knus herfrs

Anmeld

9. august 2013

Miss-86

Sara. skriver:

Jeg håber at babyen er kommet til verden.... Kan se hun var højgravid i maj hvor debatten startede...

Derudover så føler jeg også med hende, så der sendes også knus herfrs

Åhh ja, du har da ret .. Det havde jeg så ikke lige tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.