Nostalgi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

linemus

Faldt lige over dette billede (og andre) fra pigernes første jul og var da lige ved at smelte 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

linemus

Årh, man kan ikke engang se det ordenligt, fordi det bliver så lille. De er bare så små og nuttede, og så stirrer de betagede på hinanden

Anmeld

1. juli 2009

Tynen

Hvor er de bare SØDE!!! 
Der er bare nogle billeder der siger lidt mere end alle de andre (5004587stk.) man har liggende på compen

Anmeld

1. juli 2009

linemus

Jeg bliver bare så rørt af deres omsorg for hinanden. Altid har de tjek på, hvor den anden er. Hvis den ene får en tår vand, tager hun koppen med ud til den anden, så hun også kan få. Græder den ene, kommer den anden straks og aer. Og sådan er det bare en million gange om dagen. Når så storebror kommer og kysser dem på panden, så smelter man da helt. Og nu sidder jeg her med tårer i øjnene 

Anmeld

2. juli 2009

birgittemarie

Nåårh, hvor er de søde, de små truntebabyer.

Og det er du også, lille Linemus!

Knus fra B

Anmeld

2. juli 2009

Susan1978

eiii ja Line.. total nostalgi..

tror bare det er noget helt specielt med tvillinger.. selvom søskende også er kærlige overfor hinanden, så tænker jeg at der bare er en hel speciel connection mellem tvillinger..

min kusine skulle lige have den sidste.. altså 3  barn.. de har en på 5 en på snart 3 også skulle de lige have den sidste og nu venter de enægget tvillinger.. vildt...

Anmeld

2. juli 2009

ivfmarie

Susan1978 skriver:

eiii ja Line.. total nostalgi..

tror bare det er noget helt specielt med tvillinger.. selvom søskende også er kærlige overfor hinanden, så tænker jeg at der bare er en hel speciel connection mellem tvillinger..

min kusine skulle lige have den sidste.. altså 3  barn.. de har en på 5 en på snart 3 også skulle de lige have den sidste og nu venter de enægget tvillinger.. vildt...

Kærlige som i spark og tæsk??

ÅhhLine.. hvor er det et skønt billede, ikke kun af trunterne, men skam også mor og far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.