Kan ikke helt finde ud af, hvad jeg skal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Jeg tror også det er det jeg gør. Ville være rigtig øv, hvis jeg fortryder. Hvis jeg søger ind til næste år, vil jeg have 5 klip tilbage, når jeg er færdig, så det vil godt kunne lade sig gøre

5 su klip? Så har du kun SU til 5 måneder af den nye uddannelse? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

5 su klip? Så har du kun SU til 5 måneder af den nye uddannelse? 

Nej, jeg vil have 5 tilbage når jeg har afsluttet socialrådgiveruddannelsen, hvis jeg starter til næste sommer

Anmeld

12. maj 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Nej, jeg vil have 5 tilbage når jeg har afsluttet socialrådgiveruddannelsen, hvis jeg starter til næste sommer

Nårh  

Ja - så vil du ikke have nok hvis du fortsætter på læreruddannelsen min. et år mere. 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Nårh  

Ja - så vil du ikke have nok hvis du fortsætter på læreruddannelsen min. et år mere. 

Nej.
Men jeg tænker også at jeg bliver afklaret i min barselsperiode altså jeg fortsætter på læreruddannelsen til oktober, og så holder jeg barsel, og så må jeg der finde ud af, om jeg skal starte på 3. år på læreruddannelsen igen eller om jeg skal starte på socialrådgiveruddannelsen

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Nårh  

Nej.
Men jeg tænker også at jeg bliver afklaret i min barselsperiode altså jeg fortsætter på læreruddannelsen til oktober, og så holder jeg barsel, og så må jeg der finde ud af, om jeg skal starte på 3. år på læreruddannelsen igen eller om jeg skal starte på socialrådgiveruddannelsen

Anmeld

12. maj 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Nej.

Det lyder fornuftigt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.