Hej.
Jeg vil prøve at krive mit forløb i håb om at det kan hjælpe dig lidt.
Jeg fik i oktober 2010 en dejlig datter ved 2. ICSI forsøg. Jeg blev gravid med tvillinger, men mistede desværre den ene 6+2.
Jeg var ligesom dig blevet overstimulleret og var sengeliggende. Både på grund af overstimulleringen og den styrtblødning jeg havde haft ved tabet af det ene foster.
Jeg havde VILDT mange smerter. Både i skeden, lysken og midt i livmoderen. Husker hvordan jeg hver dag låi min seng og græd og bare bad til at det ville stoppe eller få en ende hvis det var meningen vi skulle miste den sidste også.
Alle omkring mig sagde jeg skulle tage den med ro og slappe af og nyde vores mirakel. Jeg tænkte.. Hold nu jeres k... i aner ikke hvad i snakker om. Det er jo ikke jer der mærker jeres krop arbejde imod jer.
Men heldigvis stoppede de meget voldsomme smerter ca i uge 11. Dog havde jeg stadig ligament smerter men ikke i samme grad.
Jeg kunne ikke lægge oplevelsen om smerter og tab bag mig og var konstant utryg og oversensitiv for reaktioner fra kroppen. Min mand og jeg valgte derfor at betale os til en masse ekstra scanninger hele graviditeten igennem, for de skabte den tryghed jeg manglede.
Så kæreste du, jeg håber for dig at de udvikler sig som de skal og blliver til 2 skønne julemirakler.
Find noget der kan aflede dine tanker mens du ligger i sengen og passer på dine krudtugler. For mig blev det sortering af mine mange billeder på PCen (over 3000).
Og husk at smerterne arbejder FOR din graviditet og IKKE imod. Smerterne "bygger" en penthouse til dine mirakler. 
Anmeld