Jeg er så træt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
15 svar
6 synes godt om
12. maj 2013

ønskebørn74

Jeg er ved at være død træt af smerterne.. Jeg får ikke sovet ordentligt fordi jeg er så bange hele tiden.. har totalt mensmurren nu og det jager inde i selve livmoderen.. Trænger bare til 24 timer smertefri  og masser søvn..

Efter de hårde ture er jeg godt nok nervøs for skanningen imorgen om de stadig er ok de små pus.. Det eneste der holder mig oppe er at jeg ikke bløder og fortsat har SINDSYGT ømme dutter, kvalme og madlede.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

esioul

ønskebarn74 skriver:

Jeg er ved at være død træt af smerterne.. Jeg får ikke sovet ordentligt fordi jeg er så bange hele tiden.. har totalt mensmurren nu og det jager inde i selve livmoderen.. Trænger bare til 24 timer smertefri  og masser søvn..

Efter de hårde ture er jeg godt nok nervøs for skanningen imorgen om de stadig er ok de små pus.. Det eneste der holder mig oppe er at jeg ikke bløder og fortsat har SINDSYGT ømme dutter, kvalme og madlede.. 

Anmeld

12. maj 2013

Tulipan

ønskebarn74 skriver:

godt du har masser af andre graviditetssymptomer

held og lykke med scanningen i morgen

krydser fingre for jer

Anmeld

12. maj 2013

Vial

Kunne du da bare blive lagt i koma til du var i 34. uge! Jeg forstår så godt, at du slet ikke kan være til med din historie. Det er så klamt. Har ondt af dig.

Håber, at du kan slappe mere af, når du kommer længere hen.

Knus fra Karina - mig der fik Alvin og Viola for snart 3 år siden

Ps: stort tillykke med graviditeten

Anmeld

12. maj 2013

ønskebørn74

Vial skriver:

Kunne du da bare blive lagt i koma til du var i 34. uge! Jeg forstår så godt, at du slet ikke kan være til med din historie. Det er så klamt. Har ondt af dig.

Håber, at du kan slappe mere af, når du kommer længere hen.

Knus fra Karina - mig der fik Alvin og Viola for snart 3 år siden

Ps: stort tillykke med graviditeten

Ej Hej sødeste.. Hvordan har i det???? 

Anmeld

12. maj 2013

Vial

ønskebarn74 skriver:

Ej Hej sødeste.. Hvordan har i det???? 

Vi har det godt.. Det har været været nogle hårde år, men nu er det forholdvis let. Flytter om et par uger til et dejligt stort rækkehus og har en skønt job - og børn stortrives og skal starte i børnehave om en måned.

Hvor langt er du henne? Og har I egentlig fået en forklaring på, hvorfor du har aborteret så mange gange?

Anmeld

12. maj 2013

ønskebørn74

Vial skriver:

Vi har det godt.. Det har været været nogle hårde år, men nu er det forholdvis let. Flytter om et par uger til et dejligt stort rækkehus og har en skønt job - og børn stortrives og skal starte i børnehave om en måned.

Hvor langt er du henne? Og har I egentlig fået en forklaring på, hvorfor du har aborteret så mange gange?

Skønt at høre det går så godt!! 

Jeg er 7+3 henne og ventet tvillinger.. 

Og nej, de ved ikke hvorfor.. 

Anmeld

12. maj 2013

Joan ( Smallie )

ønskebarn74 skriver:

Min læge sagde til mig at jo mere kvalme du har jo bedre hænger de fast da jeg klaget over det.

Din livmor udvider sig jo helt vildt lige nu fordi der er 2 derinde og jeg forstår fuldt ud at du pisse bange for at miste men prøv nu at slappe af og lade være med at analysere på alt hvad kroppen gør. Du stresser din krop ved at være så bekymret.

Søde jeg forstår godt du er MEGET bekymret men for din egen skyld og de 2 guldklumper du har i maven må du prøve at slappe lidt af for ellers er du slidt helt ned når du når til uge 38 og når du kommer der til ja så har du jo 2 dejlig børn at tage dig af.

Du må ikke tage det ilde op jeg vil dig kun det bedste og det er helt sikkert din tur til at være lykkelig.

Anmeld

12. maj 2013

Anasmor

ønskebarn74 skriver:

Anmeld

12. maj 2013

Tulle28

Åh stakkels dig Håber virkelig du får lidt ro i morgen efter scanningen!

Jeg mindes at de første uger var ligamentsmerterne værst - og jeg var kun gravid med een af gangen. Så når du har 2 babyer i maven, så tænker jeg at det formentlig må være mere eller mindre dobbelt op på smerterne og jagene, eftersom din livmoder skal give sig det ekstra. Det er der sikkert nogle tvillingemødre, der kan berolige dig bedre med end jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.