Til de af jer på baby.dk der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Juliekp

MortilElias2010 skriver:

bevidst har valgt kun at få eet barn.. 

Hvad var begrundelsen? 

De af jer der er blevet gravide uden hjælp. Ikke for at udelukke nogen, svarene vil bare passe mere til min situation pt. 

Jeg ved faktisk ikke rigtig hvorfor vi ikke vil have flere børn, det er bare sådan det er Bunder nok i, at det er kommet lidt som et chok for os hvor stort det er at ha' barn (vi vidste godt det ville blive hårdt og tage meget tid, men må inddrømme at jeg har under vurderet det lidt), og hvis der så skulle komme én baby til, er jeg bange for at vores datter ikke får så meget opmærksomhed som hun burde, så vi fokusere på vores øjesten og hun får så meget kærlighed 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Loa

Juliekp skriver:

Jeg ved faktisk ikke rigtig hvorfor vi ikke vil have flere børn, det er bare sådan det er Bunder nok i, at det er kommet lidt som et chok for os hvor stort det er at ha' barn (vi vidste godt det ville blive hårdt og tage meget tid, men må inddrømme at jeg har under vurderet det lidt), og hvis der så skulle komme én baby til, er jeg bange for at vores datter ikke får så meget opmærksomhed som hun burde, så vi fokusere på vores øjesten og hun får så meget kærlighed 

Præcis min tanker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.