hvor sikker kan jeg være på optagelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

AnnaK89

Anonym skriver:

Hillerød

Sidste år blev alle optaget.
Så vil tro din chance er rimelig okay.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

wamse

Har du ikke snakket med en studievejleder? De vil uden tvivl kunne give dig et meget bedre svar :-)

Jeg har søgt ind på socialrådgiver uddannelsen, og snakkede med en studievejleder. Jeg søger nemlig ind under særlig forudsætning, tror jeg det hedder Men hun kunne fortælle mig om tidlige optagelser på uddannelsen m.m.

Men krydser for, at du kommer ind

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

dduhhahar

Sidste år blev alle optaget.
Så vil tro din chance er rimelig okay.

håber virkeligt at du har ret

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

MMåHar du ikke snakket med en studievejleder? De vil uden tvivl kunne give dig et meget bedre svar :-)

Jeg har søgt ind på socialrådgiver uddannelsen, og snakkede med en studievejleder. Jeg søger nemlig ind under særlig forudsætning, tror jeg det hedder Men hun kunne fortælle mig om tidlige optagelser på uddannelsen m.m.

Men krydser for, at du kommer ind

Må indrømme at jeg ikk tænkte så langt...
Men overvejer lidt at kontakte skolen og spørge dem

Anmeld

12. maj 2013

Miin'Baby'Mus

håber virkeligt at du har ret

http://www.ug.dk/uddannelser/professionsbacheloruddannelser/paedagogiskeuddannelser/paedagog.aspx#fold5

Du burde kunne se det her. Hvis det er den forkerte uddannelse så kan du bare søge på en anden  Men under Hillerød står der "alle optaget"

Anmeld

13. maj 2013

Anonym trådstarter

Miin'Baby'Mus skriver:

br />

http://www.ug.dk/uddannelser/professionsbacheloruddannelser/paedagogiskeuddannelser/paedagog.aspx#fold5

Du burde kunne se det her. Hvis det er den forkerte uddannelse så kan du bare søge på en anden  Men under Hillerød står der "alle optaget"

Ej ja... det er godt nok fra sidste år, men mon ikk det er nogenlunde det samme i år

Tusind tak, du jar lige givet mig lidt håb igen

Anmeld

13. maj 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Har søgt ind på på pædagog seminariet med et lorte snit fra HF på 3,6...
Jeg star nu og er sikker på en stilling hvis jeg søger den... men vil jo ikk tage arbejdsgiveren i r.... og evt sige op igen om lidt...

Folk siger jeg er sikker på optagelse når jeg er på kvote 1... men er jeg det?

Tror nok jeg ville søge noget andet i mens.. Pladserne er få, og dem med højste karekter får pladserne..

Anmeld

13. maj 2013

LilleChelle

Jeg ville og søge noget mere. 

Med det snit du har, kan der hurtigt komme en masse foran dig i kampen om pladserne. 

Her i Odense var alle optaget 2011, men i 2012 måtte de sortere en del fra. Så jeg ville ikke vide mig sikker. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.