hvor sikker kan jeg være på optagelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
17 svar
2 synes godt om
11. maj 2013

Anonym trådstarter

Har søgt ind på på pædagog seminariet med et lorte snit fra HF på 3,6...
Jeg star nu og er sikker på en stilling hvis jeg søger den... men vil jo ikk tage arbejdsgiveren i r.... og evt sige op igen om lidt...

Folk siger jeg er sikker på optagelse når jeg er på kvote 1... men er jeg det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

AnnaK89

Hvor søger du henne?

Anmeld

11. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Har søgt ind på på pædagog seminariet med et lorte snit fra HF på 3,6...
Jeg star nu og er sikker på en stilling hvis jeg søger den... men vil jo ikk tage arbejdsgiveren i r.... og evt sige op igen om lidt...

Folk siger jeg er sikker på optagelse når jeg er på kvote 1... men er jeg det?

Jeg var til info møde i Aalborg og de sagde at de på kvote et tager fra højeste gennemsnit og dem med det laveste bliver sorteret fra hvis der ikke er pladser nok.

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Hvor søger du henne?

Hillerød

Anmeld

11. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

VVeVedhhvhvihvorkkvkvokvotkvote2aanans

Jeg var til info møde i Aalborg og de sagde at de på kvote et tager fra højeste gennemsnit og dem med det laveste bliver sorteret fra hvis der ikke er pladser nok.

Ved du hvor kvote 2 ansøgere ligger i forhold til lave snit på kvote 1?

Anmeld

11. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Ved du hvor kvote 2 ansøgere ligger i forhold til lave snit på kvote 1?

Jeg har søgt kvote 2. Men mht til snit ved jeg ikke. Jeg afslutter pædagog fagpakken og har studierelevant erhvervserfaring der også tæller med.

for du kommer ind.

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

JJeJeg

Jeg har søgt kvote 2. Men mht til snit ved jeg ikke. Jeg afslutter pædagog fagpakken og har studierelevant erhvervserfaring der også tæller med.

for du kommer ind.

Jeg har også erhvervs erfaring... en del faktisk, men da jeg skrev ansøgningen stod der jeg kun skulle skrive det hvis jeg søgte på kvote to, så skrev intet om min erfaring... nu er jeg i tbibl om det var dumt gjort

Og tak

Anmeld

12. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg har også erhvervs erfaring... en del faktisk, men da jeg skrev ansøgningen stod der jeg kun skulle skrive det hvis jeg søgte på kvote to, så skrev intet om min erfaring... nu er jeg i tbibl om det var dumt gjort

Og tak

Jeg ville nok have søgt kvote 2 når dit gennemsnit ikke er højere, for så ville du hovedsageligt blive bedømt på praktisk erfaring. Men det er for sent nu. desværre

Anmeld

12. maj 2013

Lunae

Jeg ved ikke hvad snittet på kvote 1 er i Hillerød, men tror da at du kan tjekke det på kot.dk eller ug.dk

Du var ikke kommet ind i Aarhus uden at søge kvote 2.

Anmeld

12. maj 2013

Zelinasmor

Jeg tror ikke man har de vilde chancer for at komme ind i kvote 1 med sådan et snit. Mit var en anelse højere og jeg kom ikke ind. Først i Februar da jeg søgte for anden gang. Dette var i Esbjerg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.