Baby er for lille ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Mor til Frederic og Freya

Prinsessen86 skriver:

Var hos JM i onsdags og hun synes min pige er stoppet med at vokse og gættede på 2200 gram.. 36+1

Hvad var jeres der.. ?

Skal derop på onsdag og hvis hun stadig ik sys hun er vokset skal jeg til en scanning .

Tror i damer de kunne finde på at sætte mig i gang hvis hun ik vokser eller er for lille i uge 37!???

Freya var 14 % under gennemsnit..

Var i uge 34+0 - 2000 g

Uge 38+0 - 2800 g.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Benjamins'mor

Jeg var til JM 22 dec, havde termin 28 dec, der blev han skønnet til at ville være 2900 g og 49 cm ved fødsel.

Jeg fødte 3 jan og han var 3390 g og 55 cm. Ved godt der er lidt langt fra 36+ til 39+ men man kan sjællendt regne med JMs skøn.

Anmeld

12. maj 2013

christina92

Prinsessen86 skriver:

Var hos JM i onsdags og hun synes min pige er stoppet med at vokse og gættede på 2200 gram.. 36+1

Hvad var jeres der.. ?

Skal derop på onsdag og hvis hun stadig ik sys hun er vokset skal jeg til en scanning .

Tror i damer de kunne finde på at sætte mig i gang hvis hun ik vokser eller er for lille i uge 37!???

Jeg var til vægtscanning omkring uge 32. og der blev hun skønnet til 2000g. Fødte 38+0 og her vejede hun 2810g.

De var også bange for at hun ikke tog på og voksede som hun skulle, og jeg fik af vide at gjorde hun ikke det, var det fordi hun ikke havde det godt i maven og hun skulle derfor ud. Nu!

Anmeld

12. maj 2013

Louise H.

Prinsessen86 skriver:

Hvad var jeres der.. ?

Jeg blev sat i gang 36+1 fordi baby var for lille (havde vidst det i noget tid), fødte 36+2 en lille pige på 1990 g

Anmeld

12. maj 2013

dukke

Prinsessen86 skriver:

Hvad var jeres der.. ?

Min pige var 2277 g ca og hun har næsten hele graviditeten været 24 % for lille. Så jeg bare sat igang dagen før termin og fødte på termin en lille pige på 2852 g

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.