hvor lykkelig er du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2013

Isabella_mor

jeg har sagt 7...

da der er nogle ting i mit liv som jeg godt kunne bruge for at jeg blev mere lykkelig... det er lidt en blanding af materielle ting. men jeg tror på at bliver tingene i hverdagen lettere og overkommelige, så mindskes bekymringerne om det og overskudet til at føle sig lykkelig stiger..

1. jeg vil gerne at vi flytter i noget større

2. at jeg kommer ind på uddannelsen, får svar den 30 juli.

3. at morten frier til mig og vi bliver gift.

4. at jeg får taget et kørekort og vi får os en lille bil.

5. og så bare at tingene kommer til at gå godt for os fremover som det har gjort so far.. vi er jo en super dejlig og glad familie og vi har det så godt med hinanden... vi er bare ved at blive idioter af at bo i en lille 2 værelses... det er meget hårdt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

Lone Jakobsen

lige nu i skrivende stund er det en ren 10-er

Anmeld

11. maj 2013

Muhmi

Jeg kan ikke lide ordet lykkelig, jeg ved ikke hvorfor.

Jeg vil sige at jeg har et godt liv. Er rigtig, rigtig heldig at have fundet en god mand jeg elsker og vi har en datter der betyder alt for os

Jeg har dog også nedture, men dem ved jeg hvordan jeg skal håndtere. Har en god familie uden drama og en håndfuld venner/veninder jeg kan støtte mig op af.

Så jeg er generelt glad

Har det på samme måde med ordet "lykkelig"

Jeg synes det totalt overfladisk, hvis man kan sige det?

Jeg er MEGET glad, men lykke er kortvarig.

Lykke opnår man i de øjeblikke hvor man ser på sit barn og de gør et eller andet skørt/sødt/sjovt/dejligt/nuttet og man får den der varme følelsesklump i maven der bare gør godt. Eller når kysser sin mand/kone og får den der helt specielle følelse indeni... DET er lykke og varer i ca. ½ sekund, måske 1-2 sekunder, men at være lykkelig hele tiden, puha, ja så har du ikke flere endorfiner tilbage da det er dem der får os til at føle os lykkelige...

Så ja jeg er utroligt glad for hvordan mit liv kører lige nu og ja jeg har det skide godt med manden, børnene og i det hele taget næsten alting... Men lykkelig, det er jeg kun kortvarigt.

Anmeld

11. maj 2013

Laulund87

Muhmi skriver:

Har det på samme måde med ordet "lykkelig"

Jeg synes det totalt overfladisk, hvis man kan sige det?

Jeg er MEGET glad, men lykke er kortvarig.

Lykke opnår man i de øjeblikke hvor man ser på sit barn og de gør et eller andet skørt/sødt/sjovt/dejligt/nuttet og man får den der varme følelsesklump i maven der bare gør godt. Eller når kysser sin mand/kone og får den der helt specielle følelse indeni... DET er lykke og varer i ca. ½ sekund, måske 1-2 sekunder, men at være lykkelig hele tiden, puha, ja så har du ikke flere endorfiner tilbage da det er dem der får os til at føle os lykkelige...

Så ja jeg er utroligt glad for hvordan mit liv kører lige nu og ja jeg har det skide godt med manden, børnene og i det hele taget næsten alting... Men lykkelig, det er jeg kun kortvarigt.

Præcis, helt enig!

Anmeld

11. maj 2013

bøllen

For mig er lykke ikke en tilstand jeg konstant er i, men små øjeblikke i hverdagen.

Og har det rigtig svært med at sætte tal på  men er glad for mine dejlige unger, og min mand .. Og vores hverdag sammen.

Der er ting der gør jeg ikke er rigtig glad ( hele tiden ) som konstante smerter...

Og andre ting ( og situationer ) syntes foråret har budt på ting jeg bestemt kunne have undværet. Men det går den rigtig vej.

Men alt i alt er jeg glad og tilfreds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.