Puhhaa en masse tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2013

MyLove E

Monica P skriver:

DDeeMin søster har en dejlig søn på 2 år og da vi venter vores lille Daniel til august har vi lige arvet fire fyldte sække med babytøj, der er bare så meget kluns fra størrelse 56 til 98 

Så nu skal hver størrelse pakkes i hver deres pose, tror det kommer til at tage hele aftenen, fedt at arve 

Alle de penge vi sparer og så er det jo også meget miljøvenligt  To dejlige ting 

Arver i også meget tøj?

Tænker i over hvor meget tøj forurener at fremstille?

Monica 24+3

Det er dejligt at arve:-) 7 dage før jeg fødte Elias, fik vi 6 sække med tøj både drenge og pige. Vi vidste ikke hvad vi skulle ha:-)

Der var tøj i hele vores stue. Først skulle de sortes i drenge pige og så i størrelse.

Da jeg fik veer stod det stadig i hele stuen:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

Troldemommi

Tauf skriver:

Det er dejligt at arve:-) 7 dage før jeg fødte Elias, fik vi 6 sække med tøj både drenge og pige. Vi vidste ikke hvad vi skulle ha:-)

Der var tøj i hele vores stue. Først skulle de sortes i drenge pige og så i størrelse.

Da jeg fik veer stod det stadig i hele stuen:-):-)

Det må have været pænt kaotisk 

Anmeld

11. maj 2013

MyLove E

Monica P skriver:

D

Det må have været pænt kaotisk 

Det var det også. Da jeg så havde født kom.min moster en 2 sække drenge tøj:-) Vi har næsten ikke købt noget selv:-)

Anmeld

11. maj 2013

LinLin

Arver intet som helst, da min den ældste første barn i familien i mange år (første barnebarn/oldebarn) og i venindekredsen...
Lillebror arver selvfølgelig det der har overlevet og stadig er pænt, men han har nu også fået meget nyt

Anmeld

11. maj 2013

mommy1991

Monica P skriver:

Min søster har en dejlig søn på 2 år og da vi venter vores lille Daniel til august har vi lige arvet fire fyldte sække med babytøj, der er bare så meget kluns fra størrelse 56 til 98 

Så nu skal hver størrelse pakkes i hver deres pose, tror det kommer til at tage hele aftenen, fedt at arve 

Alle de penge vi sparer og så er det jo også meget miljøvenligt  To dejlige ting 

Arver i også meget tøj?

Tænker i over hvor meget tøj forurener at fremstille?

Monica 24+3

Min søster har også to drenge, så da vi fandt ud af at jeg ventede en dreng til juli fik vi også aaaalt deres gamle tøj (som jo er så godt som nyt, fordi de knap nok når at bruge det før de vokser ud af det) - det er simpelthen fantastisk at arve  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.