Puhhaa en masse tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
14 svar
18 synes godt om
11. maj 2013

Troldemommi

Min søster har en dejlig søn på 2 år og da vi venter vores lille Daniel til august har vi lige arvet fire fyldte sække med babytøj, der er bare så meget kluns fra størrelse 56 til 98 

Så nu skal hver størrelse pakkes i hver deres pose, tror det kommer til at tage hele aftenen, fedt at arve 

Alle de penge vi sparer og så er det jo også meget miljøvenligt  To dejlige ting 

Arver i også meget tøj?

Tænker i over hvor meget tøj forurener at fremstille?

Monica 24+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

B&J

Det er såååååå dejligt når man kan arve, vi fik en masse af min søsters plejefamilie af deres børn hold op hvor blev jeg glad og der var alt fra str. 50 og op 74 vi var super glade fordi det så jo helt nyt ud og self købt vi en masse selv men ja det er så lækkert genbrugs guld

Anmeld

11. maj 2013

Lykke:)

Monica P skriver:

Min søster har en dejlig søn på 2 år og da vi venter vores lille Daniel til august har vi lige arvet fire fyldte sække med babytøj, der er bare så meget kluns fra størrelse 56 til 98 

Så nu skal hver størrelse pakkes i hver deres pose, tror det kommer til at tage hele aftenen, fedt at arve 

Alle de penge vi sparer og så er det jo også meget miljøvenligt  To dejlige ting 

Arver i også meget tøj?

Monica 24+3

Super fedt at arve en masse!

Jeg tænker personligt ikke over det.

Anmeld

11. maj 2013

L&V

Monica P skriver:

Arver i også meget tøj?

Monica 24+3

Sikke skønt..

Nej vi arver lidt til laura som hun så bruger i dp men ellers ik

Anmeld

11. maj 2013

BigHope13

Monica P skriver:

Arver i også meget tøj?

Monica 24+3

Ej hvor fedt altså
vi får nogle sække tøj ude fra svigerforældrene som mandens søskende har brugt til deres børn, når vi får kønnet at vide og det gør vi på mandag så håber snart vi kan få lidt tøj hjem så jeg kan hygge lidt med det.

Synes tanken er så skøn, pengene er sparet og for det meste så kan man næsten ikke se tøjet er brugt i de mindre størrelser

Anmeld

11. maj 2013

Kay

hold da op... elna er midt i mellem 74 og 80 og vi har allerede 4 sække på loftet (hos mine forældre) altså med 56-68 

men ja noget af det er også arvet... og har alt for meget tøj til hende... hun når slet ik at bruge det har det nemlig også med at købe en del brugt  

Anmeld

11. maj 2013

Rikke mor

Jeg har også arvet en del fra min søsters dreng på 2 år :-) 

Og så arbejder min svigermor som kasserer i Mødrehjælpen, så hun har også kommet med lidt derfra :-) 

Det er 1. barn vi venter, så er selv gået lidt amok med tøj, så han kommer ikke til at mangle noget!  Min mor og søster har også kommet med en del nyt, når de lige har faldet over det.. 

Det er simpelthen så dejligt at folk tænker på en, og ikke mindst den lille i maven 

Anmeld

11. maj 2013

IT-nørd

Monica P skriver:

Arver i også meget tøj?

Monica 24+3

Vi arver desværre ingenting, men giver til gengæld alt Freyas tøj videre. Både mandens søster og min bror fik piger med 4 måneders mellemrum og Freyas tøj går først til den ene, kommer retur og går til den anden pige.

Når tøjet er brugt af den yngste pige, får jeg det retur og tager med på mit arbejde (Asylcenter), hvor det bringer glæde hos flygtningefamilier.

Freya fylder 2 i næste måned og vores niecer er 6 og 10 måneder, så de kommer nok til at ligge i samme størrelse da den ældste af pigerne ikke er så stor. Jeg prøver at fordele tøjet mellem dem, så det er fair

Jeg elsker at give tøj væk!

Anmeld

11. maj 2013

Troldemommi

Lenchick skriver:

Vi arver desværre ingenting, men giver til gengæld alt Freyas tøj videre. Både mandens søster og min bror fik piger med 4 måneders mellemrum og Freyas tøj går først til den ene, kommer retur og går til den anden pige.

Når tøjet er brugt af den yngste pige, får jeg det retur og tager med på mit arbejde (Asylcenter), hvor det bringer glæde hos flygtningefamilier.

Freya fylder 2 i næste måned og vores niecer er 6 og 10 måneder, så de kommer nok til at ligge i samme størrelse da den ældste af pigerne ikke er så stor. Jeg prøver at fordele tøjet mellem dem, så det er fair

Jeg elsker at give tøj væk!

Jo flere der får glæde af tøjet jo bedre  Og tøjet er jo meget lidt brugt, og når man som jeg er en klovn til at shoppe så er det fedt at det kommer automatisk 

Anmeld

11. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er nemlig bare fedt at arve!! Og ja jeg tænker rigtig tit at det er fint, netop fordi i arvetøj er de trælse kemikalier vasket væk. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.