Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louise :-) skriver: Åh, hvor det lettede at høre! Har tænkt meget på dig i dag
Åh, hvor det lettede at høre! Har tænkt meget på dig i dag
1000 tak..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Jeg har det bedre her til aften kun lidt murren og en anelse stik i lysken så længe jeg holder mig i ro i sengen.. Så vi er meget lettede.. Tak for alle jeres tanker.. Knus og kram..
Jeg har det bedre her til aften kun lidt murren og en anelse stik i lysken så længe jeg holder mig i ro i sengen.. Så vi er meget lettede..
Tak for alle jeres tanker.. Knus og kram..
Rigtig dejlig Update
La´chrissen skriver: Godt at der er kommet to på kroppen om du så skal slappe af de næste 7 1/2 månede så er det jo det værdSå lyt til hvad dine to guldklumper forlanger af dun krop og nyd at du kan mærke de udvider hulenOg bare sæt manden i gang, han gør det sikkert med glæde
Godt at der er kommet to på kroppen om du så skal slappe af de næste 7 1/2 månede så er det jo det værdSå lyt til hvad dine to guldklumper forlanger af dun krop og nyd at du kan mærke de udvider hulenOg bare sæt manden i gang, han gør det sikkert med glæde
1000 tak søde.. Og om han gør det med glæde kan diskuteres.. Men igang er han.. Og det må daværende kærlighed at han kører 50 kom efter kinesermead til mig..
Hvor skønt at høre.
Håber du kan holde sengen og få godt med ro, så de små kan vokse sig store og stærke.
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde.. Og om han gør det med glæde kan diskuteres.. Men igang er han.. Og det må daværende kærlighed at han kører 50 kom efter kinesermead til mig..
Lilje82 skriver: Hvor skønt at høre. Håber du kan holde sengen og få godt med ro, så de små kan vokse sig store og stærke.
Det kan du tro jeg gør.. Arbejder jo for mine forældre og de vil ikke se mig på job, før de har på skrift fra lægen at jeg er klar..
Øog manden farer rundt og sørger for mig..
Så lettet over at læse dit indlæg! Kan se jeg ikke er den eneste der har været inde en del gange i dag for at se efter en forhåbentlig positiv opdatering fra dig
ro, ro og endnu mere ro til dig!
Det var en lettelse at høre.. Godt at du har det bedre og smerterne er aftaget..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128