Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har det bedre her til aften kun lidt murren og en anelse stik i lysken så længe jeg holder mig i ro i sengen.. Så vi er meget lettede..
Tak for alle jeres tanker.. Knus og kram..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Jeg har det bedre her til aften kun lidt murren og en anelse stik i lysken så længe jeg holder mig i ro i sengen.. Så vi er meget lettede.. Tak for alle jeres tanker.. Knus og kram..
Fantastisk .. Så bliv liggende der du !
o1Mutte skriver: Åhh godt at høre Så bliver du i sengen! Så få lige din mand til at servicere dig.. Du må ha en pispotte ved sengen
Åhh godt at høre Så bliver du i sengen! Så få lige din mand til at servicere dig.. Du må ha en pispotte ved sengen
Det må være kærlighed når manden kører 50 km efter kinesermad til sin gravide kværulant af en kone..
Åh hvor er det godt at høre! Så må du blive i sengen og ruge på de to små bebser. Ønsker alt det bedste for jer!
ønskebarn74 skriver: Det må være kærlighed når manden kører 50 km efter kinesermad til sin gravide kværulant af en kone..
AalborgPigen skriver: Fantastisk .. Så bliv liggende der du !
Skal jeg nok..
Mumto3 skriver: Åh hvor er det godt at høre! Så må du blive i sengen og ruge på de to små bebser. Ønsker alt det bedste for jer!
Skal jeg nok og mange tak..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128