Vis mig dit korte hår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2013

EnSødMor

Smukkert skriver:

Da jeg blev træt af mit farvede/ødelagte hår, krongragede jeg mig selv. Det er 13 måneder siden nu.
Grænseudvidende oplevelse, som jeg aldrig vil glemme :-)

Ej! Det gjorde du bare ikke!!! 

Fortrød du ikke??! 

min mand sagde idag, hvorfor køber du ikke bare en paryk og kronrager dig selv! Så får du fint hår igen om nogle år! Haha!! 

aldrig om jeg kunne finde på det! 

Hatten af for Dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Monski

Smukkert skriver:

Da jeg blev træt af mit farvede/ødelagte hår, krongragede jeg mig selv. Det er 13 måneder siden nu.

Hold da op hvor klær' det dig bare godt!!!

Anmeld

10. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har langt hår, men her er min datter - også i tegneserieversion 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. maj 2013

Mor og meget mere

Smukkert skriver:

Det er ikke mange kvinder, der kan "bære" det kronragede, men det ser afsindigt smukt ud til dig! 

Anmeld

11. maj 2013

Smukkert

Frk-S skriver:

Ej! Det gjorde du bare ikke!!! 

Fortrød du ikke??! 

min mand sagde idag, hvorfor køber du ikke bare en paryk og kronrager dig selv! Så får du fint hår igen om nogle år! Haha!! 

aldrig om jeg kunne finde på det! 

Hatten af for Dig.

Nej, jeg har bestemt ikke fortrudt det :-)
Jeg fik faktisk bedre selvtillid af det, fordi jeg jo opdagede at min skønhed ikke sad i mit hår eller i mit ydre.
Nu glædes jeg bare over at følge processen i, at det gror ud. Det er en rar fornemmelse, at jeg nu kan lave en hestehale fx. Jeg værdsætter mit hår meget mere, end jeg gjorde før :-)

Anmeld

11. maj 2013

Mor og meget mere

Smukkert skriver:

Nej, jeg har bestemt ikke fortrudt det :-)
Jeg fik faktisk bedre selvtillid af det, fordi jeg jo opdagede at min skønhed ikke sad i mit hår eller i mit ydre.
Nu glædes jeg bare over at følge processen i, at det gror ud. Det er en rar fornemmelse, at jeg nu kan lave en hestehale fx. Jeg værdsætter mit hår meget mere, end jeg gjorde før :-)

Jeg synes, det var sejt gjort - min datter (fotos længere oppe i tråden) overvejede det samme, da hendes hår var ødelagt af farvning, men nøjedes med meget kort hår. Til gengæld har min søn på 15 kronraget sig et par gange med begrundelsen "Fordi jeg kan!" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.