Vis mig dit korte hår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.004 visninger
15 svar
12 synes godt om
10. maj 2013

EnSødMor

Hej piger. 

Jeg har de sidste 5 år farvet hår rigtig mange gange, lidt sent at opdage det, men jeg har indset at det er nok nu! - har for nogle dage siden afbleget det. 2 gange og farvet det mørkt to gange. Så nu er noget af håret røget af, hvilket jo er forfærdeligt! 

Så jeg trænger til en ny frisure, hader at være korthåret men det må jeg blive nødt til, så mit hår kan starte på en frisk... ;-) 

men hvordan skal det se ud?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Kloster

Jeg ar hår til skulderen nu, er er klippet i etager, men jeg hr været super korthåret og haft alverdens farver. Synes ikke det er hårdt ved håret at farve/affarve det, når det er superkort. Men mit hår pt har giga-udgroning pga jeg ikke vil farve det, når det er langt.

Kan lige sætte nogle billeder ind af nogle af mine "gamle" frisurer også må du se bort fra alle fraverne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. maj 2013

wamse

Lidt forskelligt forfra og bagfra

Anmeld

10. maj 2013

sandramor

Frk-S skriver:

Hej piger. 

Jeg har de sidste 5 år farvet hår rigtig mange gange, lidt sent at opdage det, men jeg har indset at det er nok nu! - har for nogle dage siden afbleget det. 2 gange og farvet det mørkt to gange. Så nu er noget af håret røget af, hvilket jo er forfærdeligt! 

Så jeg trænger til en ny frisure, hader at være korthåret men det må jeg blive nødt til, så mit hår kan starte på en frisk... ;-) 

jeg har faktisk i maaaaange år altid haft kort hår og kan næsten efterhånden ikke forestille mig selv med langt hår længere

jeg har haft et utal af frisurer.... det korteste var nok dengang jeg havde pink frisure...... du får lige et udpluk af dem
de sidste to er sådan jeg ser ud nu

Anmeld

10. maj 2013

EnSødMor

Kloster skriver:

Jeg ar hår til skulderen nu, er er klippet i etager, men jeg hr været super korthåret og haft alverdens farver. Synes ikke det er hårdt ved håret at farve/affarve det, når det er superkort. Men mit hår pt har giga-udgroning pga jeg ikke vil farve det, når det er langt.

Kan lige sætte nogle billeder ind af nogle af mine "gamle" frisurer også må du se bort fra alle fraverne

Hold da op! ;-) mange frisurer! 

Syntes helt klar det med page er pænest!

Anmeld

10. maj 2013

EnSødMor

wamse skriver:

Lidt forskelligt forfra og bagfra

Flot! 

Du er også sådan en type jeg ikke kunne forstille mig som langhåret. ;-) lidt ligesom jeg selv faktisk! 

Anmeld

10. maj 2013

EnSødMor

sandramor skriver:

jeg har faktisk i maaaaange år altid haft kort hår og kan næsten efterhånden ikke forestille mig selv med langt hår længere

jeg har haft et utal af frisurer.... det korteste var nok dengang jeg havde pink frisure...... du får lige et udpluk af dem
de sidste to er sådan jeg ser ud nu

Hvor fint! Det er da også rart at være korthåret, så er der ikke så meget! Hehe... 

Anmeld

10. maj 2013

Kloster

Frk-S skriver:

Hold da op! ;-) mange frisurer! 

Syntes helt klar det med page er pænest!

Ja mega flot det page, men mega besværligt til dagligt.

Skal fønnes og glattes for at se sådan ud, og det gider jeg ikke om morgenen, når jeg skal op kl 5.20 i forvejen

Anmeld

10. maj 2013

EnSødMor

Kloster skriver:

Ja mega flot det page, men mega besværligt til dagligt.

Skal fønnes og glattes for at se sådan ud, og det gider jeg ikke om morgenen, når jeg skal op kl 5.20 i forvejen

Ja det er rigtig nok. ;-)

det kan jeg godt forstå dig i... ;-) 

Anmeld

10. maj 2013

Smukkert

Frk-S skriver:

Hej piger. 

Da jeg blev træt af mit farvede/ødelagte hår, krongragede jeg mig selv. Det er 13 måneder siden nu.
Grænseudvidende oplevelse, som jeg aldrig vil glemme :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.